Податковий аутсорсинг

image_pdfimage_print

logo_v   Заплутане українське податкове законодавство зі своїми частими змінами ставить перед підприємцями все більш складні питання, які потребують раціонального підходу і новаторських рішень. Ми консультуємо з податкових питань протягом багатьох років і добре розбираємося в тонкощах українського податкового законодавства та податкової практики, розробляючи практичні і економічно вигідні рішення для наших клієнтів.


Контактний телефон: 095 595 77 77

Департамент податкового аутсорсингу надає такі види послуг:

      1. Ведення податкового обліку фізичних осіб-підприємців та складання звітності юридичних осіб за відсутності Обслуговування підприємця. Бухгалтерський облікгосподарської діяльності;
      2. Забезпечуємо поточний консалтинг з  питань застосування  систем оподаткування, податкового планування (в т.ч. здійснюємо розробку оптимальних законних схем оподаткування);
      3. Отримуємо в інтересах клієнтів належні документи в контролюючих органах, зокрема – свідоцтв про сплату єдиного та фіксованого податку. Забезпечуємо доставку отриманих документів клієнтам;
      4. Готуємо трудові договори між працівниками і фізичною особою (підприємцями чи самозайнятими особами). Супроводження як реєстрацій таких договорів в службі зайнятості, як і їх розірвання;
      5. Здійснюємо облік нарахувань заробітної плати, пенсійного та трудового стажу. На підставі даних обліку виготовлюємо довідки про суми заробітної плати (доходу);
      6. Складаємо в інтересах клієнта фінансову, податкову та іншу звітність за належністю;
      7. Гарантуємо належне зберігання всієї інформації клієнтів в наших офісах.

Департамент податкового аутсорсингу  займається розробкою оптимальної податкової політики господарюючого суб’єкта  та подання моделювання – як наслідків від окремих угод для бізнесу в цілому, забезпечуємо клієнту мінімізацію податкових ризиків.

Надання послуг на найвищому рівні є нашим безумовним зобов’язанням перед клієнтами.

             Вартість послуг з супроводу підприємців:

– спрощеної системи оподаткування І групи – від 120 грн. за один місяць;

спрощеної системи оподаткування ІІ групи – від 170 грн. за один місяць;

– спрощеної системи оподаткування ІІІ групи – від 250 грн. за один місяць;

– загальної системи оподаткування, які є платниками ПДВ – від 1500 грн. за один місяць;

– загальної системи оподаткування, що не є платниками ПДВ – від 950 грн.

      Примітка:

1) У разі відсутності діяльності – вартість супроводу підприємця складає від 60 грн. за один місяць.

 2) У разі наявності у клієнта найманих працівників, вартість обслуговування збільшується на 170 грн. за кожного працівника/за один місяць обслуговування. 

      Нагадуємо, що місцезнаходження клієнта для нас не є принциповим. Компанія “Вікторія” має можливість обслуговувати клієнтів незалежно від місця реєстрації клієнта.

        Телефонуйте для отримання додаткових довідок: 095 595 77 77

  Ви також можете надіслати запитання Директору Департаменту податкового аутсорсингу Компанії “Вікторія”  office@victorija.ua

Особливі акценти бухгалтерського обслуговування:

  1. Обслуговування ІТ компаній, підприємців

Компанія “Вікторія”

 Відповідальність, Вдосконаленість, Впевненість

This post is also available in: Russian