Функції системи Work’sOrganizer:
– планування і організація структури фірми;
– ведення електронного документообігу всередині і поза фірмою;
– контроль та аналіз робіт (виконуваних і виконаних) і подальше їх планування;
– обробка, створення і впровадження наявних документів в електронний документообіг;
– ведення обліку працівників, їх особистих, професійних даних та інших додаткових відомостей;
– організація ефективної взаємодії між структурними підрозділами фірми і всіма її працівниками;
Також електронний документообіг Work’sOrganizer передбачає можливість ідентифікації користувачів і розподілу їх прав і повноважень щодо створених та існуючих документів і завдань.
Електронний документообіг Work’sOrganizer має й інші можливості:
– широкий спектр фільтрації документів / завдань за різними параметрами;
– створення бібліотеки шаблонів документів, з яких надалі можуть формуватися інші документи.
– електронний документообіг дозволяє розділити їх за типами, вибрати для них відповідні імена, дати внесення останніх змін і т.п .;
– передбачена можливість ідентифікації користувачів і розподілу їх прав і повноважень щодо створених та існуючих документів і завдань, проявляється в розширеному фільтруванні і подальшому їх відображенні;
– можливість ведення своєрідного органайзера в рамках фірми (розпорядження, повідомлення, нагадування), який має широкий спектр застосування. Ця функція корисна особливо тоді, коли словесна передача інформації значній кількості працівників і розподілу їх обов’язків утруднений. Наприклад, можна створити задачу-вказівку підготувати презентацію до приїзду важливих гостей зі сторони. При цьому слід призначити відповідальних за це осіб (адже треба зібрати необхідні інформаційні та мультимедійні матеріали, купити / орендувати відповідне обладнання, подбати про наявність вільного конференц-залу (кабінету, номера і т.п.), забронювати гостям місця в готелі, квитки назад і так далі) і проконтролювати хід виконання завдання. В такому випадку система електронного документообігу буде регулярно повідомляти «виконавцям» і «контролерам» про необхідність своєчасної підготовки і – здачі завдання у встановлений термін і вести відповідний облік виконаної роботи.
Контактна інформація для заявок:
Лисенко Роман Григорович, тел.+38(050)-404-87-38, e-mail: office@vg.ua
Адреса офісу представника: м. Чернівці, вул. Богомольця, 17, оф. №1.