Листопад 2014 - 1

Оподаткування допомоги, наданої волонтерами учасникам АТО

   Як відомо, сьогодні в Україні діє значна кількість волонтерів і волонтерських організацій, зусилля котрих направлені на підтримку українських військових в АТО. Їх роль в жодному випадку не може бути недооцінена. Це справжні Українці в душі і серці; вони роблять все можливе і неможливе у теперішніх надзвичайно складних умовах для нашої армії, добровольчих батальйонів й інших збройних формувань.

   Компанією «Вікторія» забезпечувався правовий супровід реєстрації та організації діяльності волонтерської організації ГО «ВО «Буковина – українському війську». Для належного обліку волонтерської діяльності був ініційований запит до ДФСУ із проханням роз’яснення порядку оподаткування наданої фізичній особи-набувачу волонтерської допомоги та порядок звітності; зокрема цікавило запитання – чи подає волонтерська організація інформацію про набувачів благодійної допомоги в звіті 1-ДФ.

   Це пов’язано з тим, що у волонтерській діяльності іноді існують випадки, коли з наданням  допомоги неможливо ідентифікувати отримувача. Наприклад – надання допомоги задіяним військовим та добровольцям в зоні безпосередніх військових дій АТО. Для ідентифікації осіб, що отримуватимуть  допомогу, – об’єктивно можливості може і не бути.

   Державною фіскальною службою було надано вичерпну відповідь, котрою роз’яснюються порядок оподаткування та звітності щодо волонтерської діяльності.

Лист ДФСУ від 07.11.2014р. №6415/6/99-99-17-03-03-15 у сканованому варіанті подаємо нижче.

Роз’яснення ДФСУ, с.1

Роз’яснення ДФСУ, сторінка 2 

Роз’яснення ДФСУ, сторінка 3 

Роз’яснення ДФСУ, сторінка 4

 

 

Департамент бухгалтерського обліку

Компанії «Вікторія»




Стягнення боргу з орендної плати. Черговий захист інтересів клієнта

   Рішенням Господарського суду в Чернівецькій області в основній частині задоволено позовні вимоги клієнта, інтереси якого в справі були представлені фахівцями Компанії «Вікторія». Сума позову не була значною, проте справа була цікава тим, що була прийнята в роботу фактично на завершальному етапі в першій інстанції, а тому вимагала ретельного та швидкого відпрацювання, починаючи з коректного збору доказів.

    Для перерахунку основної частини позовних вимог використовувалось програмне забезпечення www.kapitalizator.com, – щодо визначення основної суми боргу й неустойки.
   В ході процесу довелось також зменшити позовні вимоги та привести їх у відповідність до фактичних обставин справи. Завдяки цьому, на відповідача-боржника була покладена відповідно більша частина судових витрат.
   Посилання на рішення по справі: [посилання]

   Компанія «Вікторія» пропонує юридичні послуги з супроводу справ замовників не тільки в господарських судах, але й в цивільних та адміністративних. Виважений та ретельний підхід до розв’язання проблемних питань в судах – один з принципів професійної поведінки фахівців нашої Компанії та запорука успіху клієнта.
  У разі, якщо Вам необхідний захист ваших інтересів в господарському, цивільному чи адміністративному суді – звертайтесь: тел.. +38(050)-404-87-30 або e-mail: office@vg.ua

Департамент юридичних та корпоративних послуг
Компанії «Вікторія»




О налоговой реформе. Азы (принципы Адама Смита)

   Мнение эксперта.

   О налоговой реформе нужно говорить долго и обстоятельно. С чего начать? Мы предполагаем, что реформа должна решить массу проблем. Следовательно, она должна быть профессиональной (на мой взгляд непрофессионализм и популизм принесли экономике Украины вреда никак не меньше, чем коррупция).

   Тогда начнем с самых азов. Какой должна быть налоговая система? Существуют классические принципы, которым любая налоговая система должна соответствовать. Это те самые принципы Адама Смита, которые еще в начале 19-го века изучал Евгений Онегин. Пора и нам вспомнить.

   Итак, четыре принципа Адама Смита:

1) Подданные государства должны участвовать в содержании правительства соответственно доходу, каким они пользуются под покровительством и защитой государства. Соблюдение этого положения или пренебрежение им приводит к так называемому равенству или неравенству налогообложения.

2) Налог, который обязывается уплачивать каждое отдельное лицо должен быть точно определен (срок уплаты, способ платежа, сумма платежа).

3) Каждый налог должен взиматься тем способом или в то время, когда плательщику удобнее всего оплатить его.

4) Каждый налог должен быть так задуман и разработан, чтобы он брал и удерживал из кармана народа как можно меньше сверх того, что он приносит казне государства. (Налог может брать и удерживать из кармана народа гораздо больше, чем он приносит казне, если, например, его сбор требует такой армии чиновников, жалованье которых будет поглощать значительную часть суммы, которую приносит налог.)

 

   В следующих статьях мы будем рассматривать задачи и функции системы налогообложения. И каждый раз проверять их на «соответствие классике». Пока я возьму паузу и попрошу читателя подумать над простым вопросом: чего мы хотим от системы налогообложения? Ведь если мы не знаем четко, что именно должно получиться – то вероятность получить полный неадекват будет 100%ной. Итак, чего мы хотим от налоговой реформы?

 

Продолжение следует.

Елена Жукова
Елена Жуковааудитор, адвокат. Директор аудиторской фирмы. Член комиссии по таможенному и налоговому законодательству при ICC Ukraine. Управляющий партнер Международного аналитического альянса
Источник: Международный Аналитический Альянс



Реєстрація ТОВ: протокол чи рішення

   Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» встановлено, що для проведення державної реєстрації юридичної особи; внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі; змін до установчих документів державному реєстратору подається (надсилається) примірник   оригіналу   (ксерокопія, нотаріально засвідчену копія)   відповідного рішення.

    Однак, в законі чітко не регламентовано,Послгуи реєстрації підприємців та підприємств у якому вигляді повинно бути відображено таке рішення, і на практиці виникають суперечності, оскільки деякі державні реєстратори вимагають подання протоколу, інші – рішення.

   У зв’язку із цим було ініційований запит до Міністерства юстиції України щодо запитання: який документ повинен подаватися державному реєстратору для реєстрації, внесення змін до відомостей про юридичну особу, змін до установчих документів ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄСТВА, якщо засновником такого підприємства є одна фізична особа?

    Державною реєстраційною службою надано відповідь, з якої зрозуміло, що для державної реєстрації необхідно подавати рішення в тій формі, котра встановлена Законом та установчими документами товариства. Відповідь від 16.10.2014р. №2712/Р-14-72 нижче.

   Враховуючи, що відповідь м’яко кажучи не охоплює змісту запитання, Компанія буде звертатись повторно із запитом за роз’ясненням.

Реєстрація ТОВ

Друга сторінка Відповідь від 16.10.2014р. №2712/Р-14-72

 

Компанія «Вікторія»




Work’sOrganizer та АКРОС: СКЛАД – нові ІТ-продукти для бізнесу

   Компанія «Вікторія» стала дилером з продажу нових ІТ-продуктів НВЦ “АКРОС”: Work’sOrganizer та АКРОС: СКЛАД. Функції системи електронного документообігу Work’sOrganizer:

– планування і організація структури фірми;

– ведення електронного документообігу всередині і поза фірмою;

– контроль та аналіз робіт (виконуваних і виконаних) і подальше їх планування;

– обробка, створення і впровадження наявних документів в електронний документообіг;

– ведення обліку працівників, їх особистих, професійних даних та інших додаткових відомостей;

– організація ефективної взаємодії між структурними підрозділами фірми і всіма її працівниками;

   Також електронний документообіг Work’sOrganizer передбачає можливість ідентифікації користувачів і розподілу їх прав і повноважень щодо створених та існуючих документів і завдань.

 

Електронний документообіг Work’sOrganizer має й інші можливості:

– широкий спектр фільтрації документів / завдань за різними параметрами;

– створення бібліотеки шаблонів документів, з яких надалі можуть формуватися інші документи.

– електронний документообіг дозволяє розділити їх за типами, вибрати для них відповідні імена, дати внесення останніх змін і т.п .;

– передбачена можливість ідентифікації користувачів і розподілу їх прав і повноважень щодо створених та існуючих документів і завдань, проявляється в розширеному фільтруванні і подальшому їх відображенні;

– можливість ведення своєрідного органайзера в рамках фірми (розпорядження, повідомлення, нагадування), який має широкий спектр застосування. Ця функція корисна особливо тоді, коли словесна передача інформації значній кількості працівників і розподілу їх обов’язків утруднений. Наприклад, можна створити задачу-вказівку підготувати презентацію до приїзду важливих гостей зі сторони. При цьому слід призначити відповідальних за це осіб (адже треба зібрати необхідні інформаційні та мультимедійні матеріали, купити / орендувати відповідне обладнання, подбати про наявність вільного конференц-залу (кабінету, номера і т.п.), забронювати гостям місця в готелі, квитки назад і так далі) і проконтролювати хід виконання завдання. В такому випадку система електронного документообігу буде регулярно повідомляти «виконавцям» і «контролерам» про необхідність своєчасної підготовки і – здачі завдання у встановлений термін і вести відповідний облік виконаної роботи.

 

 

АКРОС: СКЛАД призначений для:

 

– ведення обліку складів, товарів (номенклатури) на них (зокрема найменування повні та скорочені, одиниці вимірювання, кількість (наявність) товарів, характеристики, ціни прихідні, розхідні тощо) та складські дані (відділ, склад до якого належить номенклатура, облік переміщення між складами, з фірми та на фірму, відповідальні по складах та ін.), а також інших додаткових відомостей (наприклад, термін придатності, статус та ін.);

– управління складськими запасами, продажами, закупівлями, аналізом даних та ін.

 

 

Контактна інформація для заявок:

Лисенко Роман Григорович, тел.+38(050)-404-87-38, e-mail: rro@vg.ua

Адреса офісу представника: м. Чернівці, вул. Богомольця, 17, оф. №1.