Реєстрація бізнесу в Чернівцях та області

   Якщо Ви цінуєте свій час – Вам стане принагідною інформація з цієї статті.
  Очевидно, Ви шукали в Інтернеті інформацію про можливості реєстрації юридичної особи чи підприємця в Чернівцях або ж в іншому куточку Буковини. І саме mr.google привів Вас на цей сайт не просто так – так, ми займаємось вже понад 12 років професійним супроводом реєстрацій юридичних осіб будь-якої організаційної форми та фізичних осіб підприємців.
    Товариство з обмеженою відповідальністю чи звичайне приватне підприємство, підприємець чи кооператив, – наші юристи розроблять для Вас необхідні документи, забезпечать супровід у нотаріуса чи державного реєстратора; здійснять постановку на облік в органах державної податкової служби тощо.
   Наші фахівці – штатні податкові консультанти розроблять оптимальну податкову бізнес-модель. Відповідно, Вам можна бути спокійним за економність в сплаті податків.
     Отже, – будемо раді відповісти на всі Ваші запитання і виконати Ваше замовлення.

     Ми працюємо відповідально. Ціни доступні.

 

  Допоможемо зареєструвати підприємства з іноземними інвестиціями, офіційно працевлаштувати громадян- іноземців.

 

i35015

 

 

Зверніть увагу, додатково Ви зможете замовити

 

Gmail1

 

У разі, якщо Вас зацікавила пропозиція, звертайтесь в зручний для Вас спосіб

Контакти для звернення:

Офіс №4, м. Чернівці
Департамент юридичних та корпоративних послуг
м. Чернівці, вул. Небесної Сотні, 19В (4-й, адміністративний поверх ринку “Формаркет”)
МТС тел.: +38(095)595 77 77
поштова адреса: 58001, м. Чернівці, а/с 522

e-mail: office@vg.ua

 

*

Компанія Вікторія




Реєстрація ТОВ, ПП у Чернівцях

    Діяльність у організаційній формі «фізична особа-підприємець» на сьогодні є менш привабливою, ніж діяльність у формі юридичної особи. Це твердження об’єктивно знаходить своє доведення чим далі тим частіше. Основні причини, чому підприємці все ж переводять бізнес в юридичну форму, – це:

– менший контроль за підприємствами ніж за підприємцями на загальній системі оподаткування;
– облік підприємця на загальній системі є складним та зарегульованим;
– реалізується можливість перенесення відповідальності, ризиків застосування адміністративних фінансових санкцій на юридичну особу;
– можливість передати чи продати свій бізнес з меншими фінансовими та організаційними затратами та ін.

    У разі, якщо у Вас виникла необхідність реєстрації юридичної особи, фахівці Компанії Вікторія нададуть необхідну правову, консультаційну допомогу.
   Також, фахівці допоможуть підібрати оптимальну бізнес модель, систему оподаткування, повідомлять про особливості контролю з боку державних органів влади.
    При необхідності, забезпечать супровід відкриття рахунку, акредитації на митниці.
   

       Вартість послуг супроводу реєстрації є доступною.
   Після реєстрації замовник зможе скористатись бухгалтерськими послугами, послугами митного брокера, юридичними послугами.

    Допоможемо зареєструвати підприємства з іноземними інвестиціями, офіційно працевлаштувати громадян- іноземців.

 

i35015

 

 

Зверніть увагу, додатково Ви зможете замовити

 

Gmail1

 

У разі, якщо Вас зацікавила пропозиція, звертайтесь в зручний для Вас спосіб

Контакти для звернення:

Офіс №4, м. Чернівці
Департамент юридичних та корпоративних послуг
м. Чернівці, вул. Небесної Сотні, 19В (4-й, адміністративний поверх ринку “Формаркет”)
МТС тел.: +38(095)595 77 77
поштова адреса: 58001, м. Чернівці, а/с 522

e-mail: office@vg.ua

 

*

Компанія Вікторія




Податкова перевірка без належних посвідчень незаконна

        В черговій справі захищено інтереси платника податків. Адвокатами АО “ЗАХІДНА ПРАВОЗАХИСНА ГРУПА” доведено в суді апеляційної інстанції, що відсутність службових посвідчень нового зразка у працівників податкового органу, що направлені для проведення перевірки, є підставою для недопуску до такої перевірки. При цьому, податковий арешт активів за наслідками такого недопуску є незаконним (посилання на рішення по справі http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/86304456

     Так, статтею 81 Податкового кодексу України встановлено наступні умови та порядок допуску посадових осіб контролюючих органів до проведення документальних виїзних та фактичних перевірок:

«81.1. Посадові особи контролюючого органу мають право приступити до проведення документальної виїзної перевірки, фактичної перевірки за наявності підстав для їх проведення, визначених цим Кодексом, та за умови пред’явлення або надіслання у випадках, визначених цим Кодексом, таких документів:
– направлення на проведення такої перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, реквізити наказу про проведення відповідної перевірки, найменування та реквізити суб’єкта (прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи – платника податку, який перевіряється) або об’єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична), підстави, дата початку та тривалість перевірки, посада та прізвище посадової (службової) особи, яка проводитиме перевірку. Направлення на перевірку у такому випадку є дійсним за наявності підпису керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, що скріплений печаткою контролюючого органу;
– копії наказу про проведення перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, найменування та реквізити суб’єкта (прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи – платника податку, який перевіряється) та у разі проведення перевірки в іншому місці – адреса об’єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична перевірка), підстави для проведення перевірки, визначені цим Кодексом, дата початку і тривалість перевірки, період діяльності, який буде перевірятися. Наказ про проведення перевірки є дійсним за наявності підпису керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу та скріплення печаткою контролюючого органу;
– службового посвідчення осіб, які зазначені в направленні на проведення перевірки”.

   У відповідності до п. 81.1. Податкового кодексу України непред’явлення або ненадіслання у випадках, визначених цим Кодексом, платнику податків (його посадовим (службовим) особам або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції) цих документів або пред’явлення зазначених документів, що оформлені з порушенням вимог, встановлених цим пунктом, є підставою для недопущення посадових (службових) осіб контролюючого органу до проведення документальної виїзної або фактичної перевірки.

      Відзначимо, що у подібних справах Верховним Судом у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду теж приймались рішення на користь платників податків, це Постанови: від 21 серпня 2018 року  №820/18328/14, від 30 травня 2019 року №813/3873/17,  від 14 березня 2019 року №813/3659/17,  від 11 вересня 2018 року №808/3959/15, від 04 квітня 2019 року  №815/756/16 . 

 

 

Компанія Вікторія

Компанія Вікторія – офіційний дилер  продуктів ipLex в Україні  пропонує:

ПРОДУКТИ ipLex                                  ЗАМОВИТИ ON-LINE




Реєстрація ФОП: послуги в м. Чернівцях та Чернівецькій області

   Вирішили розпочати бізнес? Необхідна допомога в супроводі реєстрації підприємця?
Фахівці нашої Компанії нададуть повний спектр послуг: допоможуть визначитись з правильною бізнес-моделлю, забезпечать підготовку та подання реєстраційних документів, здійснять постановку на облік у якості платника податків та постановку на облік об’єктів оподаткування, виготовлення печаток та акредитацію на митниці, відкриття рахунків в банку, а при потребі також – і подальший бухгалтерський супровід.
Вартість послуг – доступна.

  Допоможемо зареєструвати підприємцями іноземців, офіційно працевлаштувати громадян- іноземців.

 

i35015

 

 

Зверніть увагу, додатково Ви зможете замовити

 

Gmail1

 

У разі, якщо Вас зацікавила пропозиція, звертайтесь в зручний для Вас спосіб

Контакти для звернення:

Офіс №4, м. Чернівці
Департамент юридичних та корпоративних послуг
м. Чернівці, вул. Небесної Сотні, 19В (4-й, адміністративний поверх ринку “Формаркет”)
МТС тел.: +38(095)595 77 77
поштова адреса: 58001, м. Чернівці, а/с 522

e-mail: office@vg.ua

 

*

Компанія Вікторія




Реєстрація ТОВ: умови та замовлення

Товариство з обмеженою відповідальністю – одна з найпопулярніших організаційно-правових форм юридичної особи.
    Чому замовники вибирають саме ТОВ?
Можемо відзначити кілька причин.
    Перша – відносини між його учасниками достатньо чітко врегульовані на рівні Закону.
   Друга – саме така форма підприємства є найбільш зрозумілою для іноземних партнерів (на відміну від приватного підприємства, яке іноземцями сприймається, зачасти, як приватне підприємництво фізичної особи). Також, іноземці у разі реєстрації бізнесу в Україні, віддають перевагу ТОВ.
   Третя–історично склалось, що у національному діловому обороті організаційно-правова форма ТОВ має більшу «вагу» і краще сприймається контрагентами.
    Крім наведених переваг, існують й інші: за зобов’язаннями товариства його учасники не відповідають (крім випадків неповного внесення частки); кількість учасників ТОВ не обмежена; статутний капітал не обмежений максимальним і мінімальним розміром і т.д.

    Компанія Вікторія пропонує сприятливі, ощадливі умови для старту бізнесу! Реєстрація «під ключ»*.  

w256h2561348762215RecentDocuments

Пропозиція дійсна до 31.12.2019р.

Реєстрація фізичної особи-підприємця1000 грн. Включає: підготовку реєстраційних форм, подання на реєстрацію, постановку на облік в ДПС. Також включає подання заяви на застосування спрощеної системи оподаткування (єдиний податок) або на реєстрацію платником ПДВ. Вартість реєстрації підприємця не включає виготовлення печатки (за потреби може бути замовлено додатково) та нотаріально посвідченої довіреності
Реєстрація ТОВ, приватного підприємства –  3500 грн. Включає: підготовку установчих документів та реєстраційних форм, подання на реєстрацію, постановку на облік в ДПС та ін. контролюючих органах, супровід відкриття поточного рахунку. Також включає подання заяви на застосування спрощеної системи оподаткування (єдиний податок) або на реєстрацію платником ПДВ. У вартість реєстрації приватного підприємства, ТОВ включено вартість виготовлення печатки та нотаріально посвідчена довіреність. Вартість реєстрації не включає постановку на облік (акредитацію) на митниці (може бути замовлено за додаткову оплату).
i35015

Зверніть увагу, додатково Ви зможете замовити

Gmail1

У разі, якщо Вас зацікавила пропозиція, звертайтесь в зручний для Вас спосіб

м. Чернівці, вул. Небесної Сотні, 19В (4-й, адміністративний поверх ринку “Формаркет”)

+38(050)-404-87-30;

+38(098)-793-77-77

поштова адреса: 58001, м. Чернівці, а/с 522

e-mail: office@vg.ua

 

*Умови акції не розповсюджуються на посередників у реєстрації, а також реєстрацій юридичних осіб з іноземними замовниками, або у випадку, якщо кількість засновників більше 3-х.

 

З повагою та відповідальністю,

Компанія Вікторія




Поворотна фінансова допомога , що надається підприємцем: точка зору Нацкомфінпослуг

   Поворотна фінансова безвідсоткова допомога, що надається платником єдиного податку іншій особі, – це один з наріжних каменів у  відносинах податківців та спрощенців.
   Так, податківці в своїх консультаціях наполягають: надання спрощенцем поворотної фінансової допомоги на постійній основі може розглядатися як фінансове посередництво. І, разом з цим, – означає втрату можливості перебування на спрощеній системі оподаткування з усіма каральними наслідками.
   Що ж про ці відносини думає Нацкомфінпослуг – регулятор у сфері ринків фінансових послуг? У листі від 14.06.2019р. №13614/16-12 регулятор “відхрещується” від ФОПів.

      Зокрема, ключові тези листа наступні:

1) «фінансова послуга – це операції з фінансовими активами, що здійснюються в інтересах третіх осіб за власний рахунок чи за рахунок цих осіб, а у випадках, передбачених законодавством, – і за рахунок залучених від інших осіб фінансових активів, з метою отримання прибутку або збереження реальної вартості фінансових активів»;

2) «Відповідно до абзацу п’ятого пункту 2 розділу I Положення про Державний реєстр фінансових установ, затвердженого розпорядженням Держфінпослуг від 28.08.2003 № 41, зареєстрованим в в Міністерстві юстиції України 11.09.2003 за № 797/8118, заявником є юридична особа»;

3) “Враховуючи наведене, зазначаємо, що регулювання діяльності з надання коштів у позику фізичною особою-підприємцем не відноситься до компетенції та повноважень Нацкомфінпослуг та регулюється Цивільним кодексом України“.

 

     Текст листа  Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг 13614/16-12 від 14.06.2019 (а далі і його фотокопію) подаємо нижче.

Розгорнути текст листа/згорнути

….

     Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, розглянула Ваше звернення від 29.05.2019 № 20 (вх. від 03.06.2019 № З – 9059), щодо надання коштів у позику на поворотній та безоплатній основі фізичною особою-підприємцем, та в межах компетенції повідомляє.
    Частиною другою статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
    Повноваження Нацкомфінпослуг визначені Законом України “Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг” (далі – Закон) та іншими законами, а також Положенням про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, затвердженим Указом Президента України від 23.11.2011 № 1070.
    Зазначеними законодавчими актами Нацкомфінпослуг не наділена повноваженнями щодо надання роз’яснень чинного законодавства.
    Разом з тим щодо питань, порушених у листі, інформуємо про таке.
   Відповідно до частини першої статті 21 Закону, державне регулювання ринків фінансових послуг щодо інших ринків фінансових послуг, ніж ринок банківських послуг; діяльність з переказу коштів та ринок цінних паперів та похідних цінних паперів (деривативів) здійснюється Нацкомфінпослуг.
    Пунктом п’ятим частини першої статті 1 Закону визначено, що фінансова послуга це операції з фінансовими активами, що здійснюються в інтересах третіх осіб за власний рахунок чи за рахунок цих осіб, а у випадках, передбачених законодавством, – і за рахунок залучених від інших осіб фінансових активів, з метою отримання прибутку або збереження реальної вартості фінансових активів.
     Також, частина перша статті 4 Закону містить перелік послуг, які вважаються фінансовими.
   Звертаємо увагу, що відповідно до пункту 2 частини першої статті 7 Закону України “Про Ліцензування видів господарської діяльності” такий вид господарської діяльності як надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів) підлягає ліцензуванню.
    Частиною першою статті 5 Закону передбачено, що фінансові послуги надаються фінансовими установами, а також, якщо це прямо передбачено законом, фізичними особами – підприємцями.
    Щодо отримання ліцензії Нацкомфінпослуг на провадження діяльності, про яку йдеться у Вашому зверненні, зазначаємо, що відповідно до пункту 9 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 07.12.2016 № 913, на дату подання заяви про отримання ліцензії здобувач ліцензії повинен бути внесений до Державного реєстру фінансових установ, що веде Нацкомфінпослуг (далі – Реєстр) (крім іншої юридичної особи, що надає фінансові послуги).
   Відповідно до абзацу п’ятого пункту 2 розділу I Положення про Державний реєстр фінансових установ, затвердженого розпорядженням Держфінпослуг від 28.08.2003 № 41, зареєстрованим в в Міністерстві юстиції України 11.09.2003 за № 797/8118, заявником є юридична особа, яка подає документи для: внесення її до Реєстру для набуття статусу фінансової установи; виключення фінансової установи з Реєстру, внесення змін до Реєстру; видачі дубліката або переоформлення свідоцтва про реєстрацію фінансової установи; заміни, видачі дубліката або анулювання додатка до свідоцтва про реєстрацію фінансової установи, внесення або виключення інформації про відокремлені підрозділи до Реєстру.
    Враховуючи наведене, зазначаємо, що регулювання діяльності з надання коштів у позику фізичною особою-підприємцем не відноситься до компетенції та повноважень Нацкомфінпослуг та регулюється Цивільним кодексом України.
       Одночасно звертаємо увагу, що лист Нацкомфінпослуг не є нормативно-правовим актом, має інформаційний характер і не встановлює правових норм та стосується тільки суб’єкта звернення.

 

 

З повагою
Директор департаменту регулювання та нагляду за фінансовими компаніями
Нацкомфінпослуг Г. Павленко

 

Лист від 13614/16-12 від 14.06.2019 Лист від 13614/16-12 від 14.06.2019 Лист від 13614/16-12 від 14.06.2019

РS

Якщо виходити зі змісту ч. 4 п. 3 Положення про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (затвердженого Указом Президента України від 23 листопада 2011 року 1070/2011), саме на Нацкомфінпослуг покладено функції з державного регулювання та нагляду за наданням фінансових послуг. 

     В нашому випадку Нацкомфінпослуг не дійшла до висновку, що надання поворотної фінансової допомоги фізичною особою іншій особі є фінансовою послугою.

    Наголосимо – саме Нацкомфінпослуг, в межах своїх повноважень, визначених ч. 7 п.3 вищезгаданого Положення, надає висновки про віднесення операцій до певного виду фінансових послуг.

     Звідси основне питання: якщо ж Нацкомфінпослуг вважає, що надання коштів у позику фізичною особою-підприємцем іншій особі не відноситься до компетенції та повноважень Нацкомфінпослуг, то на якій підставі ДФС відносить такі операції до фінансового посередництва?

 

   

   

Компанія Вікторія

 

Замовте в нашій Компанії програмне забезпечення “СОНАТА” -оптимально для подання електронної звітності!

Звітність Соната

Відомості про зміни індексів інфляції Ви зможете переглянути на сайті Компанії Вікторія у наведені строки, – в цій оновлення публікації, а також слідкуйте за нашими повідомленнями в стрічці новин Компанії та у мережі FaceBook 




DATEKC: РРО, касові апарати. Структурний підрозділ в Чернівцях

Центр РРО – є офіційним дилером  касових апаратів, реєстраторів розрахункових операцій, торгового обладнання та партнером Компанії Вікторія в м. Чернівцях та Чернівецькій області.

Центр РРО пропонує:

  • Касові апарати;
  • Фіскальні реєстратори;
  • Мобільні фіскальні реєстратори;
  • Індикатори клієнта;
  • Спеціалізовані РРО;
  • Фіскальні сервіси, сервісне обслуговування.

Найбільш популярні поточні пропозиції:

Касові апарати Касові апарати Касові апарати
Касовий апарат Datecs MP-01 Чохол для касового апарата Datecs MP-01 Касовий апарат NEON W
Бюджетний касовий апарат с функціональністю більш дорогих апаратів. 5 тис. товарів | КЛЕФ | 20 груп оподаткування | 10 типів оплат Захисний чохол для переносного використання касового апарату. Продумана конструкція клапанів для доступу  ременів Функціональний касовий апарат з розширеною клавіатурою. 10 тис.товарів/послуг | КЛЕФ | 18 груп оподаткування | 10 типів оплат
Касові апарати
Договір з ЦСО на щомісячне обслуговування РРО
Договір с ЦСО необхідний  для реєстрації РРО в органах ДФС.  Щомісячне сервісне обслуговування РРО Datecs

Заявка на автоматизацію торгівлі

ЗАМОВИТИ ON-LINE

Тел.: +38(050)-404-87-38

Електронна пошта: rro@victorija.ua




Реєстрація підприємця

Реєстрація підприємця – крок непересічний.
З моменту реєстрації підприємцем особа набуває додаткових прав та обов’язків. Однак, для того, щоб не взяти на себе зайві обов’язки, – при реєстрації варто діяти правильно з самого початку.

Довірте свою реєстрацію професіоналам!

Консультація з питань реєстрації надається безкоштовно в офісі Компанії.
У разі, якщо вам буде необхідна допомога – звертайтесь за наступними контактами:

Офіс №4, м. Чернівці

Департамент юридичних та корпоративних послуг

м. Чернівці, вул. Небесної Сотні, 19В (4-й, адміністративний поверх ринку “Формаркет”)

МТС тел.: +38(095)595 77 77

поштова адреса: 58001, м. Чернівці, а/с 522

e-mail:office@vg.ua

Компанія Вікторія




НБУ вказує: достатньо, що кошти надходять на рахунок, щоб вважати такі розрахунки безготівковими для продавця

   Як передбачає п. 291.6 ст. 291 Податкового кодексу України, платники єдиного податку першої – третьої груп повинні здійснювати розрахунки за відвантажені товари (виконані роботи, надані послуги) виключно в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій).

   Які акценти в контексті обмежень щодо грошових розрахунків бачимо?

Перше, – дана норма відносить до грошової форми розрахунків готівкові та/або безготівкові. Отже, – достатньо, щоб розрахунок був або готівковим, або безготівковим, щоб він відповідав грошовому.
Друге, – дана норма не містить обмежень для способу розрахунків, що здійснюють контрагенти платника податків. Адже має зобов’язальну силу лише до способу розрахунків, що здійснюється безпосередньо платником єдиного податку.

   Ці акценти є очевидними і однозначними. Однак, пропонуємо їх розглянути і в поєднанні з висновком, що надає НБУ в листі від 16.05.2019р. №57-0007/26039. Зміст листа:

 

 

16.05.2019р. №57-0007/26039

Про розгляд звернення

   Національний банк України розглянув Ваш лист від 10.04.2019 № 19 і з порушених у ньому питань повідомляє таке.
   Закон України “Про електронну комерцію” визначає організаційно- правові засади діяльності у сфері електронної комерції в Україні, встановлює порядок вчинення електронних правочинів із застосуванням інформаційно- телекомунікаційних систем та визначає права і обов’язки учасників відносин у сфері електронної комерції.
   Статтею 13 Закону України “Про електронну комерцію” визначено, що розрахунки у сфері електронної комерції можуть здійснюватися з використанням платіжних інструментів, електронних грошей, шляхом переказу коштів або оплати готівкою з дотриманням вимог законодавства щодо оформлення готівкових та безготівкових розрахунків, а також в інший спосіб, передбачений законодавством України.
   Загальні засади функціонування платіжних систем і систем розрахунків в Україні, поняття та загальний порядок проведення переказу коштів у межах України визначено Законом України “Про платіжні системи та переказ коштів в Україні” (далі – Закон).
   Зазначаємо, що Закон не містить терміну “грошові розрахунки”.
   Для проведення переказу можуть використовуватися кошти як у готівковій (формі грошових знаків), так і в безготівковій формі (формі записів на рахунках у банках). Види безготівкових розрахунків визначаються законами та прийнятими на їх основі нормативно-правовими актами Національного банку України (пункт 3.1 статті 3, пункт 4.1 статті 4 Закону).
   Відповідно до пункту 21.1 статті 21 Закону ініціювання переказу проводиться, зокрема шляхом: подання ініціатором до банку, в якому відкрито його рахунок, розрахункового документа; подання платником до будь-якого банку документа на переказ готівки і відповідної суми коштів у готівковій формі; подання ініціатором до відповідної установи – учасника платіжної системи документа на переказ, що використовується у відповідній платіжній системі для ініціювання переказу; використання держателем електронного платіжного засобу (платіжної картки).
   Відповідно до пункту 10 розділу II Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні , розрахунки суб’єктів господарювання та фізичних осіб у разі їх здійснення готівкою без відкриття поточного рахунку шляхом унесення готівки до банків або небанківських фінансових установ, які в установленому законодавством порядку отримали ліцензію на переказ коштів у національній валюті без відкриття рахунку, для подальшого її переказу на рахунки інших суб’єктів господарювання або фізичних осіб для платників коштів є готівковими, а для отримувачів коштів безготівковими.
   Отже, зарахування коштів на рахунки торговців, незалежно від способу ініціювання цих переказів: або шляхом перерахування коштів з рахунка на рахунок, або внесення готівкових коштів для подальшого переказу за допомогою платіжних пристроїв, є безготівковими розрахунками.

 

Заступник директора Департаменту платіжних
систем та інноваційного розвитку – начальник управління                                                                      Наталія ЛАПКО

 

Суховецька Наталія 521-88-69

 

   

Клікніть для перегляду/приховання фотокопії листа НБУ від 16.05.2019р. №57-0007/26039

 

 

   Отже, незалежно від способу ініціювання оплати покупцем, якщо кошти зараховуються на рахунок продавця, – такий розрахунок є безготівковим для продавця.
    В нашому випадку, – цього достатньо, щоб спосіб розрахунків відповідав передбаченому в п. 291.6 ст. 291 Податкового кодексу України, – безготівковому, а значить і грошовому.

 

Компанія Вікторія

 

 У разі, якщо вам потрібен супровід ваших податкових справ, звертайтесь:

☎+38(050)-404-87-30
☎+38(098)-793-77-77
✉ Для запитів щодо співпраці чи обслуговування: office@vg.ua
✉ Для поштової кореспонденції:
Україна, 58001, Чернівці, а/с 522

 




Зареєструвати ТОВ, ПП (приватне підприємство), підприємця в Чернівцях? Легко!

   Створення бізнесу завжди супроводжується формальною частиною: реєстрацією.

   Юристи Компанії Вікторія допоможуть провести планування організаційно-правової структури бізнесу замовника, обрати систему оподаткування. Після даного етапу – підготовка реєстраційних/установчих документів та безпосередньо супровід реєстрації.

   Орієнтовні ціни наших послуг*:
– комплексний супровід реєстрації юридичної особи (ТОВ, приватного підприємства) – 3500 грн.;
– комплексний супровід реєстрації фізичної особи підприємця – 1000 грн.
*Остаточна вартість погоджується із замовником, оскільки залежить від об’єктивних умов замовлення.

    Наші контакти:
Офіс №4, м. Чернівці

Департамент юридичних та корпоративних послуг
м. Чернівці, вул. Небесної Сотні, 19В (4-й, адміністративний поверх ринку “Формаркет”)
МТС тел.: +38(095)5957777
поштова адреса: 58001, м. Чернівці, а/с 522
e-mail: office@vg.ua

   Наші фахівці можуть також надати й іншу необхідну допомогу: консультації в сфері ЗЕД, підготовку договорів, врегулювання  кадрових питань (в т.ч. працевлаштування іноземців) чи питань корпоративних відносин тощо. При потребі – забезпечимо проведення змін до установчих документів чи реєстраційних даних. Фахово супроводжуємо реєстрацію торгових марок (знаків на товари, роботи, послуги).

   За бажанням замовника зустріч може бути організована в інших офісах Компанії [обрати]

З повагою та відповідальністю,

Компанія Вікторія