Кваліфікований електронний підпис

З набуттям чинності Закону від 05.10.2017 № 2155-VIII у бізнес-середовище ввійшов термін КЕП (кваліфікований електронний підпис), поступово витісняючи добре відомий термін ЕЦП (електронно-цифровий підпис).

Що ж таке КЕП?

Кваліфікований електронний підпис (КЕП) – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.

 

Що має більшу силу: КЕП чи власноручний підпис?

Кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису.

 

Де використовується КЕП?

У документообігу з державою (подання звітності, адміністрування податків, під час отримання адміністративних послуг реєстрацій тощо) та контрагентами (обмін первинними бухгалтерськими документами, в т.ч. рахунками, актами, накладними тощо).

 

Як отримати КЕП ДІЯ?

На базі Компанії Вікторія відкрито пункт надання послуг з генерування сертифіката КЕП – кваліфікованого електронного підпису (раніше – електронного цифрового підпису, ЕЦП) від ДП «ДІЯ».

Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг надає кваліфіковані електронні довірчі послуги з одночасним постачанням захищених носіїв особистих ключів або з використанням власних носіїв користувачів типу USB-flash.

Особисті ключі та кваліфіковані сертифікати відкритих ключів ДП «ДІЯ» сумісні з понад 100 інформаційними системами.

 

Як вартість КЕП?

form_structure_1=[[{"form_identifier":"","name":"fieldname2","shortlabel":"","index":0,"ftype":"fnumber","userhelp":"","audiotutorial":"","userhelpTooltip":false,"tooltipIcon":false,"csslayout":"","title":"1) \u0434\u043b\u044f \u0444\u0456\u0437\u0438\u0447\u043d\u0438\u0445 \u043e\u0441\u0456\u0431, \u043f\u0456\u0434\u0440\u0438\u0454\u043c\u0446\u0456\u0432, \u043a\u0435\u0440\u0456\u0432\u043d\u0438\u043a\u0456\u0432 \u043f\u0456\u0434\u043f\u0440\u0438\u0454\u043c\u0441\u0442\u0432 \u0442\u0430 \u043e\u0440\u0433\u0430\u043d\u0456\u0437\u0430\u0446\u0456\u0439:  ","predefined":"300","predefinedClick":true,"required":false,"exclude":false,"readonly":true,"numberpad":false,"spinner":false,"size":"small","thousandSeparator":"","decimalSymbol":".","min":"","max":"","formatDynamically":false,"dformat":"number","formats":["digits","number","percent"],"fBuild":{},"parent":""},{"form_identifier":"","name":"fieldname6","shortlabel":"","index":1,"ftype":"fnumber","userhelp":"","audiotutorial":"","userhelpTooltip":false,"tooltipIcon":false,"csslayout":"","title":"2) \u0434\u043b\u044f \u0440\u043e\u0431\u043e\u0442\u0438 \u0437 \u0440\u0435\u0454\u0441\u0442\u0440\u0430\u043c\u0438 (\u0437\u043e\u043a\u0440\u0435\u043c\u0430 \u0434\u043b\u044f \u043d\u043e\u0442\u0430\u0440\u0456\u0443\u0441\u0456\u0432, \u0434\u043b\u044f \u0440\u043e\u0431\u043e\u0442\u0438 \u0437 \u0442\u0435\u043d\u0434\u0435\u0440\u0430\u043c\u0438 \u0442\u043e\u0449\u043e) ","predefined":"800","predefinedClick":true,"required":false,"exclude":false,"readonly":true,"numberpad":false,"spinner":false,"size":"small","thousandSeparator":"","decimalSymbol":".","min":"","max":"","formatDynamically":false,"dformat":"digits","formats":["digits","number","percent"],"fBuild":{},"parent":""},{"form_identifier":"","name":"fieldname7","shortlabel":"","index":2,"ftype":"ftextarea","userhelp":"","audiotutorial":"","userhelpTooltip":false,"tooltipIcon":false,"csslayout":"","title":"","autocomplete":"off","predefined":"\u0422\u0438\u043f \u041a\u0415\u041f\u0443, \u0432\u0430\u0440\u0442\u0456\u0441\u0442\u044c \u0443\u0442\u043e\u0447\u043d\u044e\u044e\u0442\u044c\u0441\u044f \u0431\u0435\u0437\u043f\u043e\u0441\u0435\u0440\u0435\u0434\u043d\u044c\u043e \u043f\u0456\u0434 \u0447\u0430\u0441 \u0437\u0430\u043c\u043e\u0432\u043b\u0435\u043d\u043d\u044f.","predefinedClick":true,"required":false,"exclude":false,"readonly":true,"size":"medium","minlength":"","maxlength":"","rows":"2","fBuild":{},"parent":""}],{"0":{"title":"\u0412\u0430\u0440\u0442\u0456\u0441\u0442\u044c \u043e\u0444\u043e\u0440\u043c\u043b\u0435\u043d\u043d\u044f \u041a\u0415\u041f","description":"\u043d\u0430 \u043e\u0434\u0438\u043d \u0440\u0456\u043a, \u0433\u0440\u043d:","formlayout":"top_aligned","formtemplate":"cp_cff_13","evalequations":1,"evalequationsevent":2,"loading_animation":0,"autocomplete":1,"persistence":0,"animate_form":0,"customstyles":""},"formid":"cp_calculatedfieldsf_pform_1"}];

У разі замовлення значної кількості КЕП можуть бути індивідуальні умови. 

Увага, – вартість КЕПів для специфічних функцій (зокрема, для нотаріусів, адвокатів, участі в аукціонах тощо) може варіюватись.

Для замовлення КЕП від ДП «ДІЯ» звертайтесь через форму на сайті:

                                     ЗАМОВИТИ ON-LINE

 

Додатково контактна інформація:

електронна пошта: office@vg.ua

+380953355229, – регіональний представник – Лисенко Роман Григорович

або +380504048731 – резервний офісний телефон

Адреса пункту: м. Чернівці, вул. Богомольця 17, оф. 1

Анкета для формування замовлення [посилання]




Компанія Вікторія продовжує повноцінно працювати та пропонує весь спектр послуг для бізнесу

💙💛 Компанія Вікторія продовжує повноцінно працювати та пропонує весь спектр послуг для бізнесу:
☑️ реєстрацій в ЄДР;
☑️ бухгалтерського супроводу для підприємств та підприємців;
☑️ податкового планування, підбору оптимальної моделі оподаткування;
☑️ юридичного захисту в адміністративному та судовому порядку;
☑️ підбору РРО/ПРРО, їх сервісного обслуговування;
☑️ підготовки/отримання КЕП (електронного підпису), підбору токенів;
☑️ юридичної адреси, оренди офісних приміщень;
☑️ митно-брокерського супроводу ЗЕД та ін.
Для внутрішньо переміщеного бізнесу допоможемо в релокації.
Працюємо в офісному й дистанційному режимі.
Ціни конкурентні, можливі знижки.
☎️ +38095 595 7777
📧 office@vg.ua
Деталі на нашому сайті у відповідних розділах 🌎 victorija.ua



Електронна звітність: швидко, легко, якісно!

  Можливість просто та швидко подавати звітність до державних органів сьогодні мають ті бухгалтери, котрі сповна використовують переваги електронної звітності та електронного цифрового підпису .  
   Основні переваги подачі звітності в електронному вигляді:

–    мінімальна затрата часу на складання звітності;
–    відсутність можливості допустити помилку при складанні звіту;
–    подання звітності з будь якого куточку планети у якому є доступ до всесвітньої мережі інтернет;
–    економія часу, не потрібно кудись їхати, простоювати години в чергах і т.п.;
–    усі форми звітів оновлюються самостійно, згідно змін у законодавстві, не потрібно шукати їх через знайомих, державні органи і т.п.

   Для ділової людини, це незамінна допомога і економія! Чому б не використати час, який Ви мали б витратити на здачу звітності в паперовому вигляді, на щось більш приємніше.
   Зразу виникає інше питання: які електронні ключі обрати?
   Попит породжує пропозицію, що зумовило появу на ринку великої кількості компаній, що пропонують свої послуги з надання цифрового підпису. Але як не помилитись у виборі?
   Все дуже просто, потрібно обрати компанію, якій довіряють і яка перевірена часом та досвідом!
   Електронний цифровий підпис Акредитованого центру сертифікації ключів “Ключові системи” це саме те, що Вам потрібно!

Ви отримаєте можливості:

–    подавати звітність до Державної фіскальної служби України, органів статистики та інших контролюючих органів;
–    подавати реєстраційні картки для проведення реєстраційних дій в  Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
–    захистити власну електронну пошту та документообіг;
–    брати участь у торгах з продажу арештованого майна, початкова вартість якого становить 100 000 (сто тисяч) гривень та більше, продаж якого здійснюється через веб-сайт — СЕТАМ “Система електронних торгів арештованим майном”;
–    оформлювати електронні митні декларації;
–    надсилати необхідну інформацію до Держфінмоніторингу України за допомогою програмного забезпечення “Експерт-ФМ”;
–    обмінюватися інформацією з Держземагенством;
–    обмінюватися інформацією з Українським бюро кредитних історій;

   Крім того, Ви також зможете користуватися автоматизованою системою Укрзалізниці — “Клієнт” для оформлення та обробки через Інтернет документів для перевезення вантажу залізничним транспортом.
   Це тільки частина тих переваг, що Ви отримаєте з електронним цифровим підписом АЦСК “КС”. На принципах відкритості, чесності, поваги до Клієнтів та Партнерів. Працює також постійна технічна підтримка Клієнтів.
  

   Важливу роль для коректної роботи електронних ключів відіграє програмне забезпечення. Для подання звітності в електронному вигляді до державних органів необхідне спеціальне програмне забезпечення, за допомогою якого можна сформувати та подавати електронні документи.
   Саме таким є програмне забезпечення «Соната». Яке додатково до своїх можливостей, має простий та дуже зручний у використанні «інтерфейс».

   Можливості програмного забезпечення «Соната» –  це  створення та подання звітів до:

1.    ДФСУ (268 бланків);
2.    ЄСВ (8 звітів, 29 бланків);
3.    Держстату (70 бланків).

   Бланки автоматично оновлюються. Їх кількість постійно зростає. А для роботи «Соната» необхідно нескладні та зрозумілі кроки:

–    створити профіль можливо на основі файлу сертифікату, необхідно заповнити лише декілька обов’язкових полів, щоб почати роботу;
–    сертифікати та ключі зберігаються в програмі, не потрібно кожен раз вставляти оптичний диск або флешку. Ваші звіти та квитанції знаходяться на вашому комп’ютері та передаються в Інтернет тільки в зашифрованому вигляді. Особисті ключі та паролі взагалі ніколи не передаються через мережу. Важливі приватні дані надійно зашифровані;
–    після налаштування профілю звіти автоматично заповнюються даними підприємства;
–    програмно забезпечується автоматична перевірка звітів. За бажанням можна перевірити коректність заповнення форми вручну, при цьому текст помилки відображається над помилковим полем;
–    доступний автоматичний розрахунок полів звіту (наприклад, калькуляція підсумку в таблицях, або підрахунок кількості сторінок звіту для Єдиного внеску);
–    використовується єдине вікно для звітів та квитанцій;
–    надзвичайно легкий перехід з інших програм;
–    програмне забезпечення вигідно вирізняється демократичною ціною, в порівнянні зі схожими програмами.

Не вагайтесь. Будьте  кращими! І ми Вам в цьому допоможемо!

    Щоб скористатись послугами електронного цифрового підпису та програмного забезпечення «Соната» слід звернутись за адресою:
 м. Чернівці, вул. Богомольця 17, оф. 1

Довідки за телефоном +38(050)-404-87-38, – регіональний представник – Лисенко Роман Григорович




Акція від Компанії “Вікторія” для власників сертифікатів

   Компанія “Вікторія” надає власникам сертифікатів з рекламних буклетів “Соната” та “Ключові системи”, одну пропозицію – на вибір:

1) або знижка 30% на разові юридичні послуги (включаючи послуги з реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців);

2) або безкоштовне місячне обслуговування (у разі замовлення бухгалтерських послуг);

3) або знижка 5% у разі замовлення IT-продуктів;

4) або знижка 40% на послуги з лізингу персоналу (аутстафінгові послуги);

5) або знижка в розмірі 10% на замовлення з реєстрації офшорних компаній.

За більш детальною інформацією звертайтесь за телефонами:

  • +380 (95) 329 6583
  • +380 (95) 5957777

або ж надсилайте запитання на електронну адресу: office@vg.ua

Ваша Компанія “Вікторія”




Подати звіт до Міндоходів, статистики? З “Сонатою” – легко

   Зовсім недавно ми повідомляли про те, що Компанія «Вікторія» стала партнером ТОВ «КЛЮЧОВІ СИСТЕМИ» (АЦСК “КС”) та про можливості для клієнтів замовляти та отримувати послугу ел. цифрового підпису безпосередньо в офісі Компанії «Вікторія». Та вже з 16 червня 2014 р. ми також маємо честь та можливість запропонувати бухгалтерам, бухгалтерським компаніям, службам інший надзвичайно витребуваний продукт – «Сонату».

Телефон для замовлення: +38(050)-404-87-38, – регіональний представник – Лисенко Роман Григорович

   Програмне забезпечення «Соната» – це якісний IT-продукт із надзвичайно зрозумілим й дружнім інтерфейсом. Програма стане незамінним помічником для бухгалтерів, бухгалтерських служб великого та малого бізнесу. Бухгалтерський облік та процес подання звітності дійсно спрощуються. При цьому хочеться відзначити, що навіть у пікові часи подання електронної звітності до контролюючих органів та навантаження серверів програма показала себе з кращих сторін – її робота відзначається виключною стабільністю.

   Програма підтримує ключі двох центрів сертифікації – безкоштовні від АЦСК Міндоходів та АЦСК «Ключові Системи».

   На сьогодні в «Сонаті» можна створювати звітність:

–          Міндоходів (268 бланків);

–          ЄСВ (8 звітів, 29 бланків);

–          Держстату (70 бланків).

   Кількість бланків зростає по мірі затвердження нових форм. Бланки вчасно оновлюються.

ДЕТАЛЬНІШЕ: Про сонату

   Замовити (придбати) «Сонату», ознайомитись з базовими можливостями або отримати відповіді щодо роботи даного програмного забезпечення можна за адресою: м. Чернівці, вул. Богомольця 17, оф. 1. Довідки за телефоном +380953355229, – регіональний представник – Лисенко Роман Григорович.

 

Компанія “Вікторія”