Бухгалтерский аутсорсинг и аутстаффинг для ИТ-компаний, ИТ-фрилансеров, программистов со статусом предпринимателей

   Компания “Виктория” предлагает ИТ-компаниям, ИТ-фрилансерам, программистам со статусом предпринимателей или без такового полный, качественное сопровождение налогового и бухгалтерского учета. Данное направление является одним из профильных для нашей Компании.

   Обслуживание предполагает взятие нашей Компанией на себя полной ответственности за Ваш бухгалтерский (налоговый) учет. При необходимости разработаем оптимальную модель налогообложения, учета и отчетности. В Вашем распоряжении будут мощные и качественные инструменты аусторсинга, аутстаффинга. Генерируем электронные ключи для подписания отчетности и т.п. При необходимости, также, зарегистрируем Ваш бизнес и наладим бизнес-модель.

   Специалисты Компании (а это опытные бухгалтера, юристы) создадут Вам условия свободы от общения с фискальными, контролирующими органами. Абсолютно не имеет значения, насколько Вы реально отдаленные от наших офисов. Для получения качественных услуг Вам не нужно выходить из Вашего офиса – все учетные функции, юридическое сопровождение будет организовано нашими специалистами благодаря современным возможностями общения и обмена информацией (e-mail, е-документооборот, телефонная связь, а в крайнем случае – курьерской почтой).

   Стоимость обслуживания удовлетворит своей демократичностью. Принцип – оплата за реальную работу.

   В случае, если у Вас возникнут вопросы о возможности обслуживания, стоимости других условиях – обращайтесь:

тел .: +38 095 595 7777

или e-mail: office@vg.ua

Компания “Виктория”




Бухгалтерський аутсорсинг та аутстафінг для ІТ-компаній, ІТ-фрілансерів, програмістів зі статусом підприємців

   Компанія “Вікторія” пропонує ІТ-компаніям, ІТ-фрілансерам, програмістам зі статусом підприємців або без такого повний, якісний супровід податкового та бухгалтерського обліку. Даний напрямок є одним із профільних нашої Компанії.

Обслуговування підприємця. Бухгалтерський облік   Обслуговування передбачає взяття Компанією на себе повної відповідальності за Ваш бухгалтерський (податковий) облік. При потребі розробимо оптимальну модель оподаткування, обліку та звітності. У Вашому розпорядженні стануть потужні і якісні інструменти аусторсингу, аутстафінгу. За делегованими правами генеруємо електронні ключі для підписання звітності тощо. При потребі, зареєструємо Ваш бізнес та налагодимо бізнес-модель.

   Фахівці Компанії (а це досвідчені обліковці, юристи) створять Вам умови свободи від спілкування з фіскальними, контролюючими органами. Абсолютно не має значення, наскільки Ви реально віддалені від наших офісів. Для отримання якісних послуг Вам не потрібно виходити з Вашого офісу — всі облікові функції, юридичний супровід буде організовано нашими фахівцями з сучасними можливостями спілкування та обміну інформації (e-mail, е-документообіг, телефонний зв’язок, кур’єрська пошта).

   Вартість обслуговування задовольнить своєю демократичністю. Принцип — оплата за реальну роботу.

   У разі, якщо у Вас виникнуть запитання щодо можливості обслуговування, вартості інших умов — звертайтесь:

тел.: +38 095 595 7777

або e-mail: office@vg.ua

Компанія “Вікторія”

Відповідальність, Вдосконаленість, Впевненість

Вам можуть бути також цікаві на сайті:

  1. Узагальнення консультацій, роз’яснень щодо фізичної особи підприємця на єдиному податку
  2. Узагальнення консультацій, роз’яснень щодо реєстрацій юридичних осіб в 2016 році



Zillya! Антивірус

   Все частішають випадки комп’ютерних атак, при цьому немає єдиного визначення, що ж являє собою така атака? Якщо коротко підсумувати загальні визначення, то можна сказати що:

   Атакою на інформаційну систему називаються навмисні дії зловмисника, що використовують вразливість інформаційної системи і призводять до порушення доступності, цілісності і конфіденційності оброблюваної інформації.

    Іншими словами, за допомогою спеціальних програм, через мережу Інтернет (найчастіше), зловмисники проникають (атакують) на Ваш персональний комп’ютер та наносять шкоду. Шкода може бути дуже різноманітною від крадіжки конфіденційної інформації до управління банківськими рахунками. В будь якому випадку приємного в цьому мало.

   Крім цього на Ваш комп’ютер щоденно «полюють» тисячі вірусних програм, які націлені на те щоб унеможливити працездатність операційної системи. Маскуються вірусні програми досить уміло, тому людським оком розпізнати з чим маємо справу неможливо.

   Як же захистити своє життя та техніку від посягань зловмисників?

   Поставити бар’єр (блок), захист на персональний комп’ютер, тобто антивірусну програму. Благо вибрати антивірус сьогодні не проблема. Але популярні коштують дорого, та до того ж обвішані купою додаткових модулів, які не завжди потрібні або корисні, але навантажують систему і збільшують їх вартість.

    При цьому, більшість антивірусних програм, поширених в Україні мають російські корені. І тут виникають нові запитання: чи не вкраде сама антивірусна програма Вашу інформацію? Чи буде захист комп’ютера реальним?

    Думаю, точну відповідь на це питання не надасть ніхто. То що ж робити? Не купувати і не використовувати програми у яких Ви не впевнені, навіть при наявності у них відомого імені чи, псевдо, популярності.

    На цьому тлі виділяється єдиний український захисний продукт «Zillya! Антивірус та Інтернет Захист», або по-простому Zillya! Internet Security. Чим він зможе допомогти в плані захисту ПК?

  1. Безпечна робота в Інтернет.

Zillya! Антивірус та Інтернет Захист дозволяє захистити особисту інформацію, з якою Ви працюєте в Інтернеті.

          Брандмауер програмного рівня забезпечує:

  • Контроль за доступом встановлених на комп’ютері додатків до мережі. Брандмауер відстежує всі спроби додатків отримати доступ до мережі – як вхідний трафік, так і вихідний.
  • Захист від несанкціонованих зовнішніх атак. За замовчуванням брандмауер дозволяє додаткам тільки вихідний трафік. Це захищає систему від спроб отримати до неї доступ ззовні, оскільки будь-які вхідні запити блокуються.
  • Можливість встановлювати загальні налаштування для всіх додатків в системі.

              WEB-фільтр забезпечує:

  • Блокування небезпечних сайтів.
  • Блокування потенційно небезпечного контенту з підозрілих сайтів.
  • Створення власного списку сайтів, що блокуються.

 

  1. Надійність та комплексність захисту

Zillya! Антивірус та Інтернет Захист містить все, що необхідно для всебічного захисту Вашого кібер-простору.

  • Система перевірки файлів в режимі реального часу, призначена для виявлення вірусів та інших шкідливих програм, які намагаються проникнути на комп’ютер.
  • Щоденні оновлення антивірусних баз, які гарантують роботу в максимально захищеному середовищі.
  • Поштовий фільтр, який перевіряє усі поштові повідомлення на шкідливі об’єкти, чим гарантує, що жодна загроза не потрапить до системи разом з електронним листом.
  • Евристичний аналізатор, який визначає нові віруси, записи для детектування яких ще відсутні в антивірусній базі.
  • Три види сканування.

Плюс до всього вищевказаного, простий у використанні «інтерфейс» і мінімум налаштувань, доступна ціна та розміщення представництва поруч з Вами.

Замовити (придбати) «Zillya», ознайомитись з базовими можливостями або отримати відповіді щодо роботи даної антивірусної програми можна за адресою: м. Чернівці, вул. Богомольця 17, оф. 1. Довідки за телефоном +380953355229, – регіональний представник – Лисенко Роман Григорович.

 

Компанія “Вікторія”




Work’sOrganizer та АКРОС: СКЛАД – нові ІТ-продукти для бізнесу

   Компанія «Вікторія» стала дилером з продажу нових ІТ-продуктів НВЦ “АКРОС”: Work’sOrganizer та АКРОС: СКЛАД. Функції системи електронного документообігу Work’sOrganizer:

– планування і організація структури фірми;

– ведення електронного документообігу всередині і поза фірмою;

– контроль та аналіз робіт (виконуваних і виконаних) і подальше їх планування;

– обробка, створення і впровадження наявних документів в електронний документообіг;

– ведення обліку працівників, їх особистих, професійних даних та інших додаткових відомостей;

– організація ефективної взаємодії між структурними підрозділами фірми і всіма її працівниками;

   Також електронний документообіг Work’sOrganizer передбачає можливість ідентифікації користувачів і розподілу їх прав і повноважень щодо створених та існуючих документів і завдань.

 

Електронний документообіг Work’sOrganizer має й інші можливості:

– широкий спектр фільтрації документів / завдань за різними параметрами;

– створення бібліотеки шаблонів документів, з яких надалі можуть формуватися інші документи.

– електронний документообіг дозволяє розділити їх за типами, вибрати для них відповідні імена, дати внесення останніх змін і т.п .;

– передбачена можливість ідентифікації користувачів і розподілу їх прав і повноважень щодо створених та існуючих документів і завдань, проявляється в розширеному фільтруванні і подальшому їх відображенні;

– можливість ведення своєрідного органайзера в рамках фірми (розпорядження, повідомлення, нагадування), який має широкий спектр застосування. Ця функція корисна особливо тоді, коли словесна передача інформації значній кількості працівників і розподілу їх обов’язків утруднений. Наприклад, можна створити задачу-вказівку підготувати презентацію до приїзду важливих гостей зі сторони. При цьому слід призначити відповідальних за це осіб (адже треба зібрати необхідні інформаційні та мультимедійні матеріали, купити / орендувати відповідне обладнання, подбати про наявність вільного конференц-залу (кабінету, номера і т.п.), забронювати гостям місця в готелі, квитки назад і так далі) і проконтролювати хід виконання завдання. В такому випадку система електронного документообігу буде регулярно повідомляти «виконавцям» і «контролерам» про необхідність своєчасної підготовки і – здачі завдання у встановлений термін і вести відповідний облік виконаної роботи.

 

 

АКРОС: СКЛАД призначений для:

 

– ведення обліку складів, товарів (номенклатури) на них (зокрема найменування повні та скорочені, одиниці вимірювання, кількість (наявність) товарів, характеристики, ціни прихідні, розхідні тощо) та складські дані (відділ, склад до якого належить номенклатура, облік переміщення між складами, з фірми та на фірму, відповідальні по складах та ін.), а також інших додаткових відомостей (наприклад, термін придатності, статус та ін.);

– управління складськими запасами, продажами, закупівлями, аналізом даних та ін.

 

 

Контактна інформація для заявок:

Лисенко Роман Григорович, тел.+38(050)-404-87-38, e-mail: roman.lysenko@victorija.ua

Адреса офісу представника: м. Чернівці, вул. Богомольця, 17, оф. №1.