Підприємець чи підприємство: маєте торгову площу до 20 м. кв. – не застосовуєте банківський термінал

   Обов’язок застосування банківського термінала при розрахунках готівкою – це одне з питань фактичних перевірок податковими органами у 2022 році. Мораторій на подібні перевірки скасовано.

             Разом з тим, законодавство передбачає можливість незастосування банківського термінала, якщо торгова площа є менше ніж 20 м кв. Так, п. 2 Постанови КМУ від 29 вересня 2010 р. N 878 передбачає звільнення від обов’язкового приймання спеціальних платіжних засобів для здійснення розрахунків за продані товари (надані послуги):

– заклади громадського харчування закритого типу, які обслуговують певний контингент споживачів, зокрема особовий склад Збройних Сил та інших військових формувань, студентів, учнів та викладачів вищих, професійно-технічних, загальноосвітніх навчальних закладів, працівників промислових підприємств;
– підприємства торгівлі з торговельною площею до 20 кв. метрів (крім автозаправних станцій);
– суб’єктів господарювання, які провадять господарську діяльність у населених пунктах з
чисельністю населення менше ніж 25 тис. осіб.

   У практичному застосуванні цього пункту виникло питання: чи розповсюджується пільга 20 м.кв. для підприємців?

        Компанією Вікторія було ініційовано запит до Мінекономіки та отримано відповідь від 18.05.2022 №3631-06/25735-07, з якої йдеться наступне:

[pullquote]   Разом з тим, слід врахувати, що дана пільга діятиме виключно до дати набрання чинності Закону України «Про платіжні послуги», який попередньо вводиться в дію з 01.08.2022 [/pullquote]

 “Відповідно до пункту 1 Постанови № 878 суб’єкти господарювання, які провадять діяльність у сфері продажу товарів, громадського харчування та послуг і які відповідно до закону використовують реєстратори розрахункових операцій, повинні здійснити перехід на обов’язкове приймання спеціальних платіжних засобів для здійснення розрахунків за продані товари (надані послуги) у визначені терміни.
  Суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в населених пунктах менше ніж 25 тисяч населення, а також підприємства торгівлі з торговельною площею до 20 кв. метрів, заклади громадського харчування закритого типу, які обслуговують певний контингент споживачів, звільнені від обов’язкового приймання електронних платіжних засобів (пункт 2 Постанови № 878)

Отже, вимога щодо обов’язкового приймання електронних платіжних засобів для здійснення розрахунків за продані товари не поширюється на суб’єктів господарювання, як юридичних осіб, так і фізичних осіб – підприємців, які мають торговельні підприємства з торговельною площею до 20 кв. метрів”.

 

Компанія Вікторія

У разі, якщо у вас виникла необхідність адвокатського захисту від протиправних дій державних (зокрема податкових) органів, звертайтесь за електронною адресою юридичного партнера Компанії Вікторія – АО «Західна Правозахисна Група» – office@vg.ua або через форму швидкого звернення (натисніть кнопку нижче)  

ЗАМОВИТИ ON-LINE

i35015

Зверніть увагу, додатково Ви зможете замовити за акційними знижками:

 

 




Чернівці та Чернівецька область. Бухгалтерські послуги

Компанія Вікторія надає комплексні бухгалтерські послуги для бізнесу.

Фахівці нашої Компанії мають достатній досвід та кваліфікацію для супроводу будь-яких організаційних форм бізнесу із будь-яких сфер господарської діяльності.

Беззаперечні переваги обслуговування нашою Компанією:

    • в штаті нашої Компанії досвідчені бухгалтери, менеджери, обліковці, податкові консультанти, юристи;
    • супровід здійснюється на умовах офіційного договору, за яким відповідальність за повноту, своєчасність та правильність бухгалтерського й податкового обліку покладається на нашу Компанію;
    • в Компанії налагоджена сучасна бухгалтерська інфраструктура (облаштовані робочі місця, чіткі процеси обміну, збереження та архівування документів, програмне забезпечення та ін.);
    • налагоджені процеси дистанційної комфортної для Замовника комунікації, обліку, звітності, контролю;
    • справедлива й розумна ціна вартості послуг та ін.

Щоб дізнатись орієнтовну вартість бухгалтерського супроводу скористайтесь наступною формою зворотного зв’язку  і Вам буде надіслано детальний та максимально наближений до фактичного розрахунок вартості бухгалтерських послуг.

 

В подарунок новим клієнтам надається послуга експрес-огляду стану бухгалтерського чи податкового обліку та звітності.

Форма зв’язку

    Наші контакти:

    Основні контактні номери телефону Компанії:

    +38(050)-404-87-30;

    +38(098)-793-77-77




    Все про куток споживача – в листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі

           З метою узагальнення інформації про наповнення Кутка споживача фахівцями нашої Компанії був ініційований запит до Мінекономрозвитку. Відповідь багато в чому відтворює, власне, нашу консультацію щодо наповненості кутка споживача, розміщену раніше за посиланням [відкрити]

       Дуже раді, якщо така інформація була у нагоді працівникам Мінекономіки для підготовки їх роз’яснення. Отриману відповідь наводимо далі без змін.

    МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
    (Мінекономрозвитку України)

    вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008, тел. 253-93-94, факс 226-31-81
    Web: http://www.me.gov.ua, e-mail: meconomv@me.gov.ua, код ЄДРПОУ 37508596

    ____________ №_

    На №_________ від

     

       Мінекономрозвитку розглянуло Ваше звернення від 24.06.2016 стосовно переліку документів, розміщення яких є обов’язковим у куточку споживача, і повідомляє.

        Загальні умови провадження торговельної діяльності суб’єктами оптової торгівлі, роздрібної торгівлі, закладами ресторанного господарства, основні вимоги до торговельної мережі, мережі закладів ресторанного господарства і торговельного обслуговування споживачів (покупців), які придбавають товари у підприємств, установ та організацій незалежно від організаційно-правової форми і форми власності, фізичних осіб – підприємців та іноземних юридичних осіб, що провадять підприємницьку діяльність на території України, встановлюють Порядком провадження торговельної діяльності та правилами торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 15.06.2006р. № 833 (далі – Порядок).

    document.writeln('Reveal content'); Клікніть для продовження перегляду/або приховання
    document.writeln('
    ');

      Так, пунктом 10 Порядку всі суб’єкти господарювання, що провадять торговельну діяльність через роздрібну, дрібнороздрібну торговельну мережу та мережу закладів ресторанного господарства (ресторани, кафе, кафетерії тощо), повинні забезпечити наявність на видному та доступному місці куточка покупця, в якому розміщується інформація:

    про найменування власника або уповноваженого ним органу;

    книга відгуків та пропозицій;

    адреси і номери телефонів органів, що забезпечують захист прав споживачів.

       Також зазначаємо, що суб’єкти господарювання повинні забезпечити розміщення ліцензії відповідно до встановлених законодавством вимог. Перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, визначено статтею 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності».

        Крім того, на вимогу споживача (покупця) відповідальний працівник суб’єкта господарювання повинен надати споживачеві Порядок, Закон України «Про захист прав споживачів», санітарні норми, ветеринарні документи, правила продажу окремих видів товарів відповідно до спеціалізації суб’єкта господарювання.

        Одночасно зазначаємо, що особливості продажу окремих груп продовольчих та непродовольчих товарів, здійснення різних видів торгівлі, роботи закладів ресторанного господарства регулюються правилами, які затверджуються Мінекономрозвитку за погодженням з Мінфіном, крім випадків, установлених законом (перелік додається). Ці правила можуть встановлювати додаткові вимоги до оформлення куточка споживача.

        Принагідно інформуємо, що відповідно до статті 15 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги).

           Інформація про продукцію повинна містити:

    1. назву товару, найменування або відтворення знака для товарів і послуг, за якими вони реалізуються;
    2. дані про основні властивості продукції, номінальну кількість (масу, об’єм тощо), умови використання;
    3. відомості про вміст шкідливих для здоров’я речовин, які встановлені нормативно-правовими актами, та застереження щодо застосування окремої продукції, якщо такі застереження встановлені нормативно-правовими актами;
    4. позначку про наявність у складі продукції генетично модифікованих організмів;
    5. дані про ціну (тариф), умови та правила придбання продукції;
    6. дату виготовлення;
    7. відомості про умови зберігання;
    8. гарантійні зобов’язання виробника (виконавця);
    9. правила та умови ефективного і безпечного використання продукції;
    10. строк придатності (строк служби) товару (наслідків роботи), відомості про необхідні дії споживача після їх закінчення, а також про можливі наслідки в разі невиконання цих дій;
    11. найменування та місцезнаходження виробника (виконавця, продавця) і підприємства, яке здійснює його функції щодо прийняття претензій від споживача, а також проводить ремонт і технічне обслуговування.

        Інформація споживачеві повинна надаватися згідно із законодавством про мови.

        Інформація про продукцію доводиться до відома споживачів виробником (виконавцем, продавцем) у супровідній документації, що додається до продукції, на етикетці, а також у маркуванні чи іншим способом (у доступній наочній формі), прийнятим для окремих видів продукції або в окремих сферах обслуговування.

        Інформація про продукцію може бути розміщена у місцях, де вона реалізується, а також за згодою споживача доводитися до нього за допомогою засобів дистанційного зв’язку.

         Стосовно функціонування державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань інформуємо, що відповідно до статей 11 та 12 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» Міністерством юстиції України наказом від 10.06.2016 № 1657/5 затверджено Порядок надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

        Звертаємо увагу, що листи міністерстві та інших центральних органів виконавчої влади мають інформаційний характер та не встановлюють правових норм.

    Додаток на 2 арк. в 1 прим.

    З повагою

    Заступник Міністра економічного

    розвитку і торгівлі України — керівник апарату                                              Юлія КЛИМЕНКО

     

    Додаток

    Нормативно-правові акти, які регламентують сферу торгівлі, послуг тощо

    № з/п і Суть нормативно-правового акта, дата та №

    постанови Кабінету Міністрів України

    1 Про затвердження Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами від-20.12.1997 № 1442
    2 Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів від 15.06.2006 № 833
    3 Про затвердження Правил роздрібної торгівлі алкогольними напоями від 30.07.1996 № 854
    4 Про затвердження Порядку здійснення оптової та роздрібної торгівлі транспортними засобами та їх складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери (із змінами) від 11.11.2009 № 1200
    5 Про затвердження Правил торгівлі у розстрочку фізичним особам від 30.03.2011 №383
    6 Про затвердження Правил роздрібної торгівлі та надання послуг з постачання скрапленого газу для побутових потреб населення та інших споживачів від 20.11.2003 № 1790
    7 Про здійснення розрахунків за продані товари (надані послуги) з використанням спеціальних платіжних засобів від 29.09.2010 №878
    8 Про впровадження штрихового кодування товарів від 29.05.1996 №574
    9 Про забезпечення реалізації статті 10 Закону України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг від 23.08.2000 № 1336
    10 Про терміни переведення суб’єктів підприємницької діяльності на облік розрахункових операцій у готівковій та безготівковій формі із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій від 07.02.2001 № 121
    11 Про затвердження Порядку технічного        

    обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій

    від 12.05.2004 № 601

    розпорядження Кабінету Міністрів України

    12 1 Питання проведення продовольчих ярмарків                                                                     | від 13.05.2009 № 516

    накази

    13 Про затвердження Правил комісійної торгівлі непродовольчими товарами від 13.03.1995 №37
    14 Про затвердження Інструкції про порядок оформлення суб’єктами господарювання операцій при здійсненні комісійної торгівлі непродовольчими товарами від 08.07.1997 №343
    15 Про затвердження Правил роботи дрібнороздрібної торговельної мережі від 08.07.1996 №369 “
    16 Про затвердження Правил торгівлі на ринках від 26.02.2002 № 57/188/84/105

     

    17 Про затвердження Правил роздрібної торгівлі тютюновими виробами від 24.07.2002 №218
    18 Про затвердження Правил роздрібної торгівлі продовольчими товарами від 11.07.2003 № 185
    19 Про затвердження Правил продажу товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями від 19.04.2007 № 103
    20 Про затвердження Правил роздрібної торгівлі непродовольчими товарами від 19.04.2007 № 104
    21 Про затвердження Правил продажу товарів поштою від 11.06.2008 № 206/699
    22 Про затвердження Положення про порядок проведення конкурсів на право створення ринків і надання їх в оренду від 21.05.1996 №290
    23 Про затвердження Правил роздрібної торгівлі . картоплею та плодоовочевою продукцією (із змінами) від 08.07.1997 № 344
    24 Про затвердження Правил торгівлі антикварними речами від 29.12.2001 № 322/795
    25 Про організацію контролю за дотриманням суб’єктами підприємницької діяльності вимог нормативно-правових документів, які регламентують оптову та роздрібну торгівлю аудіовізуальними творами і примірниками фонограм від 26.06.2000 № 134/426/375/434
    26 Про затвердження Положення про штрихове кодування товарів від 20.08.2002 №255
    27 Про затвердження Правил роботи закладів (підприємств) громадського харчування від 24.07.2002 №219
    28 Про затвердження Інструкції про порядок позначення роздрібних цін на товари народного споживання в підприємствах роздрібної торгівлі та громадського харчування від 04.01.1997 №2
    30 Про затвердження Інструкції про Книгу відгуків і пропозицій на підприємствах роздрібної торгівлі та громадського харчування від 24.06.1996 №349

     

    document.writeln('

    ');

    document.writeln('Reveal content'); Клікніть, для перегляду оригіналу/приховати
    document.writeln('
    ');

    Відповідь на запит Відповідь на запит0001 Відповідь на запит0002 Відповідь на запит0003 Відповідь на запит0004

    document.writeln('

    ');

     

    Компанія Вікторія




    Бухгалтерський аутсорсинг та аутстафінг для ІТ-компаній, ІТ-фрілансерів, програмістів зі статусом підприємців

       Компанія “Вікторія” пропонує ІТ-компаніям, ІТ-фрілансерам, програмістам зі статусом підприємців або без такого повний, якісний супровід податкового та бухгалтерського обліку. Даний напрямок є одним із профільних нашої Компанії.

    Обслуговування підприємця. Бухгалтерський облік   Обслуговування передбачає взяття Компанією на себе повної відповідальності за Ваш бухгалтерський (податковий) облік. При потребі розробимо оптимальну модель оподаткування, обліку та звітності. У Вашому розпорядженні стануть потужні і якісні інструменти аусторсингу, аутстафінгу. За делегованими правами генеруємо електронні ключі для підписання звітності тощо. При потребі, зареєструємо Ваш бізнес та налагодимо бізнес-модель.

       Фахівці Компанії (а це досвідчені обліковці, юристи) створять Вам умови свободи від спілкування з фіскальними, контролюючими органами. Абсолютно не має значення, наскільки Ви реально віддалені від наших офісів. Для отримання якісних послуг Вам не потрібно виходити з Вашого офісу — всі облікові функції, юридичний супровід буде організовано нашими фахівцями з сучасними можливостями спілкування та обміну інформації (e-mail, е-документообіг, телефонний зв’язок, кур’єрська пошта).

       Вартість обслуговування задовольнить своєю демократичністю. Принцип — оплата за реальну роботу.

       У разі, якщо у Вас виникнуть запитання щодо можливості обслуговування, вартості інших умов — звертайтесь:

    тел.: +38 095 595 7777

    або e-mail: office@vg.ua

    Компанія “Вікторія”

    Відповідальність, Вдосконаленість, Впевненість

    Вам можуть бути також цікаві на сайті:

    1. Узагальнення консультацій, роз’яснень щодо фізичної особи підприємця на єдиному податку
    2. Узагальнення консультацій, роз’яснень щодо реєстрацій юридичних осіб в 2016 році



    Потрібен Бухгалтер для підприємця? Є рішення!

       Кожен підприємець, незалежно від обраної системи оподаткування, має обов’язок з декларування доходів та повної й своєчасної сплати податків (загальнообов’язкових платежів). До кожного обов’язку платника податків законодавець закріпив і відповідальність. Зачасти відповідальність встановлена необгрунтовано високою.

                               Як в такому випадку підприємцю зменшити ризики санкцій, перевірок?..

       Вихід — перекласти відповідальність за правильність та своєчасність звітування, сплати загальнообов’язкових платежів, податковий облік на Компанію “Вікторія”.

       Це справді оптимальне рішення, котре дозволить підприємцю зосередитись на підприємництві, організації та розвитку власного бізнесу.

       Компанія “Вікторія” вже супроводжує понад 600 підприємців та 100 юридичних осіб, має розвинуту мережу офісів для зручності клієнтів, володіє достатньо кваліфікованим персоналом та матеріальними можливостями для якісного надання послуг клієнтам.

        У разі, якщо у Вас виникнуть запитання щодо можливості обслуговування, вартості інших умов — звертайтесь:

    тел.: +38 095 595 77 77

    або e-mail: office@vg.ua

    Ваша, Компанія “Вікторія”

    Відповідальність, Вдосконаленість, Впевненість