1

При оплаті на поточний рахунок РРО/ПРРО не застосовується

     “...у разі, якщо Підприємець надає покупцю для оплати за товар реквізити поточного рахунку у форматі IBAN, то у такому випадку РРО/ПРРО не застосовується, оскільки така операція не є розрахунковою у розумінні Закону № 265, незалежно від обраного покупцем способу оплати“.

    До такого  висновку дійшли укладачі ІПК 636/ІПК/99-00-07-04-01-06 від 26.05.2022.

     Водночас, як йдеться з листа, – “...якщо Підприємець для оплати за товар надав реквізити свого електронного платіжного засобу (платіжної карти) або покупцю надано можливість здійснити оплату за товар з використанням реквізитів платіжної карти Підприємця, така операціє є розрахунковою та вимагає застосування РРО/ПРРО на загальних підставах. У випадках отримання оплати за товар в позаробочий час (вихідні та/чи святкові дні), РРО/ПРРО слід застосовувати не пізніше наступного робочого дня саме суб’ єкта господарювання, під час опрацювання ним виписки про рух коштів на рахунку, як інформації про розрахункові операції здійсненні дистанційно, з дотриманням хронології здійснення таких операцій”.

Фотокопію індивідуальної податкової консультації № 636/ІПК/99-00-07-04-01-06 від 26.05.2022 надаємо нижче.

 

 

Компанія Вікторія

 

У разі, якщо у вас виникла необхідність адвокатського захисту від протиправних дій державних (зокрема податкових) органів, звертайтесь за електронною адресою юридичного партнера Компанії Вікторія – АО «Західна Правозахисна Група» – office@vg.ua або через форму швидкого звернення (натисніть кнопку нижче)  

ЗАМОВИТИ ON-LINE

i35015

Зверніть увагу, додатково Ви зможете замовити за акційними знижками:

 

 




Розшифровка рахунків в цілях застосування РРО / ПРРО

   В Україні, як відомо, застосовується IBAN (International Bank Account Number) – міжнародний номер банківського рахунку. Разом з тим, Постановою НБУ від 11.09.2017 № 89 затверджено Інструкцію про застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку банків України.  Ця інструкція встановлює порядок ведення рахунків бухгалтерського обліку, визначає характеристику і коротке призначення рахунків для відображення інформації за типовими операціями. Однак, окремі рахунки мають своє розшифрування в інших нормативно-правових актах, листах НБУ (до кожного рахунку з наведених в таблиці нижче додаємо посилання).

    Отже, найпоширеніші номери рахунків, що використовуються в господарському обороті та їх коротка характеристика:

Номер рахунку (перші чотири цифри) Назва рахунку (групи рахунків) за Інструкцією/НПА/листом Неофіційна характеристика
2600 Кошти на вимогу суб’єктів господарювання Звичайний поточний/ розрахунковий рахунок суб’єкта господарювання
2620  Кошти на вимогу фізичних осіб Рахунок фізичної особи, в т.ч. і картковий
2650 Кошти на вимогу небанківських фінансових установ Рахунок обліку надходжень від небанківських фінансових установ (тобто Fondy, WayforPay тощо)
2654 Кошти на вимогу небанківських фінансових установ, що прийняті для подальшого переказу Рахунок для обліку коштів, що надходять з небанківських терміналів
2902 Кредиторська заборгованість за прийняті
платежі
Рахунок для обліку коштів, сплачених через касу банка
2909 Інша кредиторська заборгованість за
операціями з клієнтами банку
Рахунок для обліку коштів, що надходять від інших банків, сплачених через касу таких інших банків
2920 Транзитний рахунок за операціями,
здійсненими платіжними картками через
банкомат
Рахунок для обліку оплат, що надходять з банківських терміналів/банкоматів
2924 Транзитний рахунок за операціями з
платіжними картками
Рахунок для обліку бліку коштів, що надходять в оплату за товари та послуги з
використанням платіжних карток

 

Шановні відвідувачі сайту! Якщо у Вас виникла потреба у професійному супроводі Вашої підприємницької діяльності, а особливо у разі діяльності через Інтернет-магазин, – зателефонуйте нам або заповніть форму зворотного зв’язку. Ми надішлемо Вам розрахунок вартості послуг підприємницького супроводу, повідомимо переваги, умови та особливості нашого обслуговування. 

Наші телефони:  +38(050)-404-87-30; +38(098)-793-77-77

Форма для швидкого звернення:

    Електронна пошта: office@vg.ua

    Контактна інформація фронт-офісів Групи Компаній “Вікторія”:

    № фронт-офісу Адреса
    Офіс №1 м. Києві, по вул. Оболонській, буд.9 тимчасово змінено!
    Офіс №1 м. Чернівці, вул. Богомольця, буд 17
    Офіс №2 м. Чернівці, вул. Першотравнева, буд. 6
    Офіс №3-1 (№310) м. Чернівці, вул. Рівненська, буд. 5А
    Офіс №3-2 (№309) в м. Чернівці, по вул. Рівненській, буд.5А
    Офіс №3-3 (№815) м. Чернівці, вул. Рівненська, буд.5А
    Офіс №5 м. Чернівці, вул. Небесної Сотні, 19В

    Компанія Вікторія 




    РРО/ПРРО: складні питання роботи

       Компанією Вікторією (надає послуги, зокрема, супроводу підприємців, що працюють через Інтернет-магазини) ініційовано запит до ДПС України із наступних складних питань, що стосуються роботи Інтернет-магазинів через ФОП із застосуванням РРО/ПРРО.

       Питання, адресовані до ДПС України:

    1. Коли і яким чином необхідно проводити розрахункову операцію через РРО, якщо відправка товару здійснюється через декілька днів після оплати товару (наприклад: оплата товару відбувалась через платіжну систему LiqPay 01 травня, а відправка товару відбудеться 05 травня)?
    2. Коли і яким чином необхідно проводити розрахункову операцію через РРО, якщо оплата товару відбудеться після його отримання покупцем (наприклад: товар відправили 01 травня, а оплата відбудеться через систему дистанційного обслуговування Приват24, Ощад24 тощо 05 травня)?
    3. Яким чином проводити розрахункову операцію через РРО, якщо часткова передоплата за товар надійшла з використанням платіжних карток, а остаточна оплата за товар здійснюється на поштовому відділенні готівкою?.
    4. Як діяти в ситуації, коли покупець здійснив часткову передоплату за товар через систему дистанційного обслуговування Приват24, продавець провів цю оплату через РРО, але покупець не з’явився на поштове відділення для отримання замовлення й остаточного розрахунку за товар або відмовився від замовлення, якщо в такому разі авансовий платіж не повертається?

     

    Відповідь ДПС у формі Індивідуальної податкової консультації надаємо нижче.

     

    Шановні відвідувачі сайту! Якщо у Вас виникла потреба у професійному супроводі Вашої підприємницької діяльності, а особливо у разі діяльності через Інтернет-магазин, – зателефонуйте нам або заповніть форму зворотного зв’язку. Ми надішлемо Вам розрахунок вартості послуг підприємницького супроводу, повідомимо переваги, умови та особливості нашого обслуговування. 

    Наші телефони:  +38(050)-404-87-30; +38(098)-793-77-77

    Форма для швидкого звернення:

      Електронна пошта: office@vg.ua

      Контактна інформація фронт-офісів Групи Компаній “Вікторія”:

      № фронт-офісу Адреса
      Офіс №1 м. Києві, по вул. Оболонській, буд.9 тимчасово змінено!
      Офіс №1 м. Чернівці, вул. Богомольця, буд 17
      Офіс №2 м. Чернівці, вул. Першотравнева, буд. 6
      Офіс №3-1 (№310) м. Чернівці, вул. Рівненська, буд. 5А
      Офіс №3-2 (№309) в м. Чернівці, по вул. Рівненській, буд.5А
      Офіс №3-3 (№815) м. Чернівці, вул. Рівненська, буд.5А
      Офіс №5 м. Чернівці, вул. Небесної Сотні, 19В

      Компанія Вікторія 




      Обов’язковість обліку ФОП у змішаному асортименті

         У разі якщо ФОП є платником єдиного податку, водночас не зареєстрований платником податку на додану вартість та не здійснює реалізацію категорії товарів зазначеної у пункті 12 статті 3 Закону №265, то як результат на нього не поширюються вимоги Порядку N496. 

         Однак, як бути, якщо ФОП здійснює реалізацію змішаної групи товарів, тобто і тих, щодо яких є обов’язок ведення обліку так і тих, щодо яких такого обов’язку немає?

            ДПС України вважає, що в такому разі слід вести облік усього товару. 

           Лист від 03.02.2022 ДПС України додається нижче.

      Компанія Вікторія

      i35015

      Зверніть увагу, додатково Ви зможете замовити зі знижкою!