Створення юридичної особи – подія не пересічна. Адже, фактично, створюється самостійний суб’єкт господарювання, що має особливі права та обов’язки. Одночасно, є певні особливості реєстрації різних форм господарювання юридичних осіб. Відмінності не тільки в установчих документах. Але й в особливостях подальшої господарської діяльності, оподаткуванні, звітності та обліку. Компанія Вікторія пропонує професійні, якісні,надійні…
Публікації з тегами “ПП”
Пропонується на продаж новостворене ТОВ: Найменування ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ЕКСІМ-ЮА” (ТОВ “ЕКСІМ-ЮА”) Код 40770118 Сайт http://www.exim-ua.com Статутний капітал 20000.00 Податковий статус Платник ПДВ, загальна система оподаткування Період існування Новостворене (до 4 місяців) Вартість 15 000 грн. Якщо Вас зацікавила пропозиція, звертайтесь: +38 095 595 7777 або на ел.адресу: office@vg.ua Також можуть бути цікавими…
Подати документи для реєстрації фізичної особи-підприємця в Чернівцях та Чернівецькій області відтепер можна он-лайн! Все просто – Ви направляєте коротке Замовлення і в перший робочий день після його отримання ми запрошуємо вас до себе в офіс забрати готові підприємницькі документи. Відтепер не потрібно ходити до державного реєстратора чи до податкової. Не потрібно…
Спеціально для клієнтів Компанії “Вікторія”! Якщо Ви маєте наміри розширювати бізнес — ідеальний варіант скористатись акцією “Найкращому клієнтові — реєстрація в подарунок!”. 1. Хто може скористатись акцією? Будь-хто з наших клієнтів, з котрими укладено договір бухгалтерського обслуговування; 2. Зміст акції: ми надаємо безкоштовно послуги з реєстрації ФОП або ЮО (ПП або ТОВ) нашому клієнтові.…
Компанія “Вікторія” надає послуги з термінової реєстрації в м. Чернівцях юридичних осіб будь-якої організаційно-правової форми господарювання. Замовник безкоштовно отримає також консультації з вибору форми (ТОВ, ПП тощо) майбутньої юридичної особи та оптимальної системи оподаткування. Вартість реєстрації підприємства “під ключ” 1500 грн. (при замовленні до 01.09.2016 року) та включає вартість реєстраційних витрат, а…