Україна впевнено готується до вступу у Європейську спільноту, проводячи все нові та нові реформи. Цього разу нововведення стосуються наших освітян.
На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 31.03.2015 № 193 “Про документи про вищу освіту (наукові ступені) державного зразка” вищі навчальні заклади (відокремлені структурні підрозділи) будуть здійснювати формування замовлень на створення інформації, що відтворюється в документах про вищу освіту та додатках до них, в електронній формі.
Дана постанова для більшості вищих навчальних закладів стала сюрпризом. Адже терміни для виконання надані досить стислі до 1 червня 2015 року, а роз’яснень з цього приводу, майже немає. То як бути?
Почнемо з того що введення обов’язковості отримання електронних ключів для вищих навчальних закладів є початком переведення справ в електронний вигляд. Та все по порядку, «що це таке і з чим це їдять»?
Навчальний заклад обов’язково повинен отримати 3 електронних ключі:
- Керівника вищого навчального закладу;
- Печатки вищого навчального закладу;
- Відповідальної особи, визначеної керівником вищого навчального закладу.
Більше того, відсутність наведених вище електронних ключів унеможливлює формування замовлень на створення інформації, що відтворюється в документах про вищу освіту та додатках до них!
Як вони працюватимуть?
Вищий навчальний заклад формуватиме замовлення, а технічний адміністратор ЄДЕБО на його основі створюватиме та присвоюватиме загальнодержавний реєстраційний номер документу про вищу освіту та передаватиме його закладу (відокремленому структурному підрозділу) в електронному вигляді цього номеру разом з масивом інформації, що відтворюватиметься в документах про вищу освіту та додатках до них, та міститиме визначені дані про документ.
Важливим моментом є також те, що вищі навчальні заклади зобов’язані використовувати засоби ЕЦП та криптографічного захисту інформації (КЗІ) сумісні з засобами ЕЦП та КЗІ, що використовуються комплексом засобів захисту (КЗЗ) серверної частини ЄДЕБО та за умови, що засоби ЕЦП створені у відповідності до вимог Закону України “Про електронний цифровий підпис”.
В офісі Компанії Вікторія Ви зможете: отримати КЕП (ЕЦП) ДП “ДІЯ” від Партнера Компанії Вікторія – Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг в м. Чернівці.
Надійно, швидко, без черг за попереднім записом.
Що потрібно для отримання електронних ключів?
Прийти в наш офіс за адресою: м. Чернівці, вул. Богомольця 17/1 з необхідними документами! Отримати сертифікати на необхідні електронні ключі!
Необхідно лише підготувати наступні документи:
- Два примірники заповненої та підписаної заявки (у вкладенні) для кожного електронного ключа (для керівника, печатки навчального закладу, відповідальної особи призначеної керівником);
- Оригінал або нотаріально засвідчена копія установчого документа юридичної особи (для ознайомлення в присутності заявника);
- Копія документа про державну реєстрацію юридичної особи у єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України;
- Копії документів, що підтверджують обрання керівника юридичної особи та його повноваження (протокол зборів учасників юридичної особи, наказ про призначення керівника юридичної особи або витяги з цих документів);
- Копія паспорту керівника (1-6, 11-16 сторінок паспорту);
- Копія паспорту відповідальної особи призначеної керівником навчального закладу(1-6, 11-16 сторінок паспорту);
- Копія облікової картки платника податків керівника та відповідальної особи(довідка про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО);
- Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (у разі, якщо особа є платником ПДВ).
Як бачимо все зовсім просто та швидко, а головне надійно та повністю конфіденційно!