Press "Enter" to skip to content

Реєстрація підприємця. Як це зробити без зайвих втрат грошей та часу

image_pdfimage_print

   Як стати підприємцем? Розглянемо загальний випадок і розпочнемо з першого кроку – з підготовки та подання документів для реєстрації. Кінцеве завдання – отримати виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб. Саме виписка підтверджує державну реєстрацію фізичної особи-підприємця, постановку на облік в регіональних органах Міндоходів.

    Далі Ви зможете ознайомитись з покроковою інструкцією із зрозумілими поясненнями: що і як треба зробити для успішної реєстрації.

   1. Куди звертатись? Реєстраційні дії здійснюються державними реєстраторами. Більше того – за місцем проживання (за місцем прописки). Адреси офісів державних реєстраторів можна переглянути за наступним посиланням [адреси].

   2. Скільки коштує? До відвідування державного реєстратора необхідно сплатити реєстраційний збір. Для реєстрації підприємця ця сума становить 34 грн., а реквізити для оплати можна переглянути за наступним посиланням [банківські реквізити]. Інколи банківські установи знаходяться поруч з офісом державного реєстратора; в окремих офісах реєстраторів є банківські термінали для сплати з платіжної картки. Проте радимо скористатись послугами відомого і зручного для вас банку, щоб не витрачати час на пошук і додаткові пояснення.

   3. Який документ слід скласти? Отже, після сплати збору необхідно заповнити реєстраційну картку. Інформація з картки буде переноситись в ЄДР, тобто сюди [ЄДР].  Для реєстрації підприємця-фізичної особи застосовується реєстраційна картка за формою №10. Картку беремо за наступним посиланням [реєстраційна картка].

   4. Від руки чи на комп’ютері? Вносимо дані в реєстраційну картку акуратно, – оптимально в текстовому редакторі, – згідно паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру (реєстраційного номеру облікової картки платника податків). Правильні поштові індекси можна брати за цим посиланням [поштові індекси], а КВЕДи – за цим посиланням [форма для КВЕД]. 

   5. А що таке КВЕД? Окремо зупинимось на КВЕД. КВЕД – це класифікатор видів економічної діяльності. Так би мовити довідник з кодифікованим переліком всіх можливих і неможливих видів діяльності, серед яких необхідно знайти свій. Важливо вказати саме ті види діяльності згідно КВЕД, якими є плани займатись. Адже ця інформація співставляється податковим органом при переході на спрощену систему оподаткування (наприклад) чи для отримання ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями тощо. З іншої сторони, – для того, щоб додати види діяльності в ЄДР необхідно не так багато часу і зусиль.

   5. Є ще практичні поради? Наполягаємо на тому, що в картці обов’язково зазначати адресу сайту, контактний номер телефону та електронну адресу (якщо такі є). Адже це – безкоштовна реклама для бізнесу.

   6. Як отримати виписку? В графі «Спосіб отримання виписки» з Єдиного державного реєстру – рекомендуємо вказувати «Видати заявнику», а не чекати, поки державний реєстратор надішле виписку по пошті.

   7. Чи заповнювати другу сторінку картки? Заповнювати слід тільки першу сторінку картки. Друга сторінка – це службова частина державного реєстратора. Приклад заповнення реєстраційної картки можна переглянути за наступним посиланням [приклад заповнення картки].

   8. Який необхідний повний пакет документів? Заповнену картку (1) разом з квитанцією про оплату реєстраційного збору (2) та копією довідки (3) про присвоєння ідентифікаційного номеру(реєстраційного номеру облікової картки платника податків) подаємо державному реєстратору. Щоб не потрапити в неприйомний час до реєстратора, – попередньо ознайомлюємось з графіком його роботи за цим посиланням [графік роботи державного реєстратора]. При собі мати паспорт (4).

 9. Скільки часу проводиться реєстрація? Строк державної реєстрації фізичної особи – підприємця не повинен перевищувати два робочих дні з дати надходження документів для проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця. Так передбачає Закон. З практики зазначимо, що іноді виписку можливо отримати в день подання документів на реєстрацію. Проте! Для того, щоб виписка містила дані про взяття на облік в регіональних органах Міндоходів та Статистики доводиться очікувати в середньому 3 робочі дні. Саме такий час необхідний для «автоматичної» постановки на облік у причетних органах контролю та управління.

От і все, якщо коротко.

В цьому матеріалі надано читачу загальні, але практичні поради. В наступних консультаціях на нашому сайті ви зможете дізнатися про те, чи можна зареєструватись за адресою, відмінною від адреси реєстрації (прописки), що зазначена в паспорті, чи варто довіряти власну реєстрацію стороннім виконавцям та на що слід звернути увагу при цьому; як реєструватись, якщо відсутній реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер), а також багато іншої цікавої й важливої інформації.

Департамент юридичних та корпоративних послуг

Компанії «Вікторія»

© Група Компаній Вікторія, 2012-2020
компанія "вікторія" інформує: