Компанією Вікторією (надає послуги, зокрема, супроводу підприємців, що працюють через Інтернет-магазини) ініційовано запит до ДПС України із наступних складних питань, що стосуються роботи Інтернет-магазинів через ФОП із застосуванням РРО/ПРРО.
Питання, адресовані до ДПС України:
1. Коли і яким чином необхідно проводити розрахункову операцію через РРО, якщо відправка товару здійснюється через декілька днів після оплати товару (наприклад: оплата товару відбувалась через платіжну систему LiqPay 01 травня, а відправка товару відбудеться 05 травня)?
2. Коли і яким чином необхідно проводити розрахункову операцію через РРО, якщо оплата товару відбудеться після його отримання покупцем (наприклад: товар відправили 01 травня, а оплата відбудеться через систему дистанційного обслуговування Приват24, Ощад24 тощо 05 травня)?
3. Яким чином проводити розрахункову операцію через РРО, якщо часткова передоплата за товар надійшла з використанням платіжних карток, а остаточна оплата за товар здійснюється на поштовому відділенні готівкою?.
4. Як діяти в ситуації, коли покупець здійснив часткову передоплату за товар через систему дистанційного обслуговування Приват24, продавець провів цю оплату через РРО, але покупець не з’явився на поштове відділення для отримання замовлення й остаточного розрахунку за товар або відмовився від замовлення, якщо в такому разі авансовий платіж не повертається?
Відповідь ДПС у формі Індивідуальної податкової консультації надаємо нижче.
Шановні відвідувачі сайту! Якщо у Вас виникла потреба у професійному супроводі Вашої підприємницької діяльності, а особливо у разі діяльності через Інтернет-магазин, – зателефонуйте нам або заповніть форму зворотного зв’язку. Ми надішлемо Вам розрахунок вартості послуг підприємницького супроводу, повідомимо переваги, умови та особливості нашого обслуговування.
Наші телефони: +38(050)-404-87-30; +38(098)-793-77-77
Форма для швидкого звернення:
Електронна пошта: office@vg.ua
Контактна інформація фронт-офісів Групи Компаній “Вікторія”:
Компанія Вікторія