Press "Enter" to skip to content

Трудові книжки та порядок їх зберігання для підприємця

image_pdfimage_print

   У відповідності до п. 7.1 гл. 7 Інструкції №58 «Про порядок ведення трудових книжок» встановлено, що на підприємстві ведеться така документація щодо обліку бланків трудових книжок і заповнених трудових книжок:

   а) книга обліку бланків трудових книжок і вкладишів до них, затверджена наказом Мінстату України від 27 жовтня 1995 року N 277.

   б) книга обліку руху трудових книжок і вкладишів до них, затверджена наказом Мінстату України від 27 жовтня 1995 року N 277.

   Враховуючи те, що до підприємницької діяльності фізичних осіб застосовуються нормативно – правові акти, що регулюють підприємницьку діяльність юридичних осіб, якщо інше не встановлено законом або не випливає із суті відносин (згідно ст. 51 ЦКУ), виникає запитання: чи потрібно фізичній особі – підприємцю вести книгу обліку бланків трудових книжок і вкладишів до них та книгу обліку руху трудових книжок і вкладишів до них?

   Міністерство соціальної політики України вважає, що підприємець немає обов’язку ведення обліку бланків та руху трудових книжок.

   Відповідь Мінсоцполітики від 20.06.2014р. №72/06/187-14 надаємо нижче.

 Роз'яснення

Департамент податкового аутсорсингу

Компанії «Вікторія»

© Група Компаній Вікторія, 2012-2020
компанія "вікторія" інформує: